سامان علی‌پور: گلونی دیگر مهجور نیست

سامان علی‌پور سرپرست گروه همنوازان آوای پارسیان که در روز ۲۶ اردیبهشت کنسرت گلونی را در تهران برگزار می‌کند، در گفت‌وگو با گلونی گفت: از سال‌ها پیش در کنسرت‌‌هایم از گلونی استفاده می‌کنم. شاید جزو اولین کسانی بودم که گلونی را دور گردنم انداختم. خوشحالم که حالا گلونی از مهجوریت درآمده است. راستش گلونی خیلی مهجور بود ولی ایده روز گلونی آن را زنده کرد و به میان مردم آورد. من خودم سال ۸۶ کنسرتی با نام گلونی در تهران و سنندج برگزار کردم و سعی در معرفی آن داشتم. متاسفانه ما لرها رسانه نداریم، اگر رسانه داشتیم وضع‌مان بهتر بود و میراث‌مان حفظ می‌شد.

علی‌پور درباره اوضاع موسیقی لری گفت: فضا نسبت قبل بهتر شده است، جوانان خوبی در موسیقی لرستان داریم اما در استان فضا کمی مافیایی است. امیدوارم مسئولین بیشتر بها بدهد به موسیقی.

این هنرمند درباره کنسرت گلونی هم گفت: روز ۲۶ اردیبهشت و به مناسبت روز گلونی کنسرتی در تهران داریم. خوشبختانه استقبال از آن تا به امروز خوب بوده است. سعی می‌کنم هر سال کاری برای گلونی در نظر بگیرم. در این کنسرت هم سه آهنگ با نام گلونی و درباره گلونی داریم. امیدوارم در روز کنسرت به مردم خوش بگذرد.

unnamed

به گزارش گلونی، این کنسرت به مناسبت ۲۶ اردیبهشت، روز گلونی در فرهنگ‌سرای نیاوران برگزار می‌شود. گروه همنوازان آوای پارسیان به سرپرستی سامان علی‌پور قطعاتی از موسیقی لری را با گویش‌های گوناگون قوم لر اجرا خواهد کرد. برای تهیه بلیت می‌توانید به «ایران کنسرت» مراجعه کنید.

پایان پیام

کنسرت

کنسرت به یک اجرای زنده در مقابل عده‌ای تماشاگر گفته می‌شود. اجرای یک کنسرت می‌تواند به وسیله یک گروه، مانند یک ارکستر انجام گیرد. کنسرت‌ها از دسته رسانه‌های حضوری هستند و از نظر تأثیرگذاری در مباحث پیام رسانی و تبلیغات در رده بالایی از توجهات قرار دارند.

کنسرت‌ها همانند همایش‌ها و کنگره‌ها از جمله گردهمایی‌های هدفدار محسوب می‌گردند که بخش مهمی از هدف آن‌ها ایجاد شادی در مخاطبان می‌باشد. میزان تأثیرگذاری این رسانه به دلیل آنکه روحیه مخاطبان آن در سطح بالایی قرار دارد و همگی آنها در شادی و نشاط هستند، پیام‌ها به سرعت و با دقت توسط ایشان جذب می‌گردد.

کد خبر : 331 ساعت خبر : 9:01 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=331
اشتراک در نظرات
اطلاع از
2 Comments
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

سلام.آیا این کنسرت همنوازی هست یا خواننده هم دارد؟