لرستان با یک غرفه در نمایشگاه کتاب تهران شرکت می‌کند

به گزارش بخش کتاب و نشر گلونی، ناشران لرستان امسال با یک غرفه در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت می‌کنند.

یدالله ستوده مدیر انتشارات شاپورخواست در گفت‌وگو با گلونی گفت: امسال با ۱۵۰ کتاب از انتشارات شاپورخواست، ۲۰ عنوان از انتشارات اردیبهشت‌جانان و ۱۰ عنوان کتاب از نشر افلاک در نمایشگاه کتاب شرکت می‌کنیم. ستوده از عرضه کتاب «سفرنامه ویلسون» ترجمه زنده‌یاد علی‌محمد ساکی در نمایشگاه کتاب خبر داد. به گفته ستوده نشر «سیفا» امسال در نمایشگاه شرکت نمی‌کند.

انتشارات شاپورخواست در شبستان، راهروی ۱۹ غرفه ۲۹ قرار دارد.

پایان پیام

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نمایشگاه کتابی است که در میانهٔ اردیبهشت هر سال برگزار می‌شود. این نمایشگاه، یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی در ایران است.

نخستین دورهٔ نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال ۱۳۶۶ در نمایشگاه بین‌المللی تهران (در انتهای بزرگراه چمران) برپا شد و تا سال ۱۳۸۵ برگزاری آن در همین مکان ادامه یافت. امّا از سال ۱۳۸۶ نمایشگاه کتاب در مصلای امام خمینی (ره) تهران (در محله عباس‌آباد) برگزار گردید و در سال ۱۳۹۵ (بیست و نهمین دوره) محل برگزاری به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در آزادراه تهران-قم تغییر یافت که به علت دوری راه با انتقادهای فراوانی روبرو شد. در سال ۱۳۹۷ نمایشگاه کتاب دومرتبه به مصلای امام خمینی تغییر مکان یافت و دوباره مشکلات ترافیکی و کمبود امکانات را رقم زد.

نخستین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۴ تا ۲۲ آبان ماه سال ۱۳۶۶ در محلّ نمایشگاه بین‌المللی تهران (در انتهای بزرگراه چمران) برگزار شد.

برای آخرین بار، نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران (در انتهای بزرگراه چمران) برگزار شد.
به خاطر ترافیک شدید و مشکلات ناشی از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران، برای نخستین بار نمایشگاه کتاب در محل مصلی تهران (در محله عباس‌آباد) برگزار شد.

در سال ۱۳۸۷ بیست و یکمین دورهٔ نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد، که در آن تعداد ناشران خارجی ۷۷۰ ناشر و در بخش داخلی هزار و ۹۰۰ ناشر بود.

 

کد خبر : 151 ساعت خبر : 3:59 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=151
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات