کنسرت دیهیم در خرم‌آباد برگزار شد

به گزارش خبرنگار گلونی، شامگاه گذشته کنسرت گروه دیهیم به سرپرستی اشکان پیوسی، در سالن شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاداسلامی برای علاقه‌مندان اجرا شد. این برنامه در دو بخش ۴۰ دقیقه­‌ای و با اجرای ۱۱ قطعه ترانه، در ساعت ۲۳ به اتمام رسید. این کنسرت اولین اجرای گروه دیهیم بود، ردیف­‌های پر شده و افرادی که به دلیل تمام شدن بلیت در گوشه و کنار سالن ایستاده بودند گواه موفقیت این گروه در طول مدت کوتاه فعالیت­‌شان بود.

شب گذشته پر از اشک­‌ها و لبخندها بود. لبخندهای رضایت و اشک­‌های شوقی که با خواندن ترانه‌­ای که به نقل از اعضای گروه برای ادای دین به شهدای گرانقدر اجرا شد روی گونه‌­های تماشاگران لغزید. حضور هنرمندانی چون سعید ضیاء و معین روزبهانی و همچنین اساتید گرانقدری چون حسن نقدی و امین عباسیان برق خوشحالی و رضایت در چشمان اعضای گروه نشانده بود. گزارش تصویری و اختصاصی کنسرت را در گلونی ملاحظه می‌بینید.

عکاس: آریا اربابی

پایان پیام

IMG_0649 کنسرت دیهیم در خرم‌آباد برگزار شد

توضیحاتی در مورد کنسرت

کنسرت به یک اجرای زنده (معمولاً موسیقی) در مقابل عده‌ای تماشاگر گفته می‌شود. اجرای یک کنسرت می‌تواند به وسیله یک گروه، مانند یک ارکستر انجام گیرد. کنسرت‌ها از دسته رسانه‌های حضوری هستند و از نظر تأثیرگذاری در مباحث پیام رسانی و تبلیغات در رده بالایی از توجهات قرار دارند. کنسرت‌ها همانند همایش‌ها و کنگره‌ها از جمله گردهمایی‌های هدفدار محسوب می‌گردند که بخش مهمی از هدف آن‌ها ایجاد شادی در مخاطبان می‌باشد. میزان تأثیرگذاری این رسانه به دلیل آنکه روحیه مخاطبان آن در سطح بالایی قرار دارد و همگی آنها در شادی و نشاط هستند، پیام‌ها به سرعت و با دقت توسط ایشان جذب می‌گردد.

ارکستر یا سازگان به مجموعه‌ای از نوازندگان و سازهایی که باهم به اجرای قطعات موسیقی می‌پردازند، اطلاق می‌شود.

هر ارکستر به‌طور معمول براساس قرارگرفتن نوع و تعداد سازها در آن نامگذاری می‌شود. برای نمونه، ارکستر سمفونی، که به‌عنوان بزرگترین نوع ارکستر شناخته می‌شود، بدان معناست که در آن از تمام گروه‌های سازی استفاده شده و تقریباً تمامی سازهای موسیقی کلاسیک غربی در آن وجود دارد.

 

کد خبر : 397 ساعت خبر : 1:30 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=397
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات