چند عکس از بیوه سیاه

به گزارش خبرنگار گلونی تئاتر «بیوه سیاه» به سرپرستی و کارگردانی رایان رحمتی در روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه به مدت زمان ۴۰ دقیقه در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد، پلاتو شیدا روی صحنه رفت. بازیگران این تاتر مسعود بیرانوند، مریم تیموری و عاطفه کوشکی بودند. ماجرای تئاتر از این قرار است که دختری جوان با ترس و تردیدی توامان روایت کننده ماجرایی ناراحت کننده است که برای دختر ولی‌الله، همسایه روبرویی، اتفاق می‌­افتد. گزارش تصویری گلوَنی را از این رویداد فرهنگی ببینید.

پایان پیام

زندگی‌نامه رایان رحمتی

رایان رحمتی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار رایان رحمتی می‌توان به بازیگری در فیلم سرکوفت اشاره کرد.

رایان رحمتی در سال ۱۳۹۷ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم رایان رحمتی در این سال، بازیگری در فیلم سرکوفت به کارگردانی کریم رجبی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی رایان رحمتی بازی در فیلم سرکوفت بوده است. رایان رحمتی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال ۱۳۹۷ فیلم سرکوفت نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با کریم رجبی همکاری داشته است. رایان رحمتی توانست با بازی در فیلم سرکوفت تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر محمد‌امین کریمپور، محمد معماریان، ویدا جوان و جوانه دلشاد بر تجارب او افزود.

در بیوگرافی رایان رحمتی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی رایان رحمتی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار رایان رحمتی در منظوم سر بزنید. همه ۱ اثر مهم رایان رحمتی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار رایان رحمتی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر رایان رحمتی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی رایان رحمتی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی رایان رحمتی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم سرکوفت محسوب می‌شود.

 

کد خبر : 869 ساعت خبر : 1:26 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=869
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات