نمایشگاه تخصصی کتاب‌های ادبی در تهران

نمایشگاه کتاب تخصصی ادبیات روز چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ در محل کانون ادبیات ایران برپا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، انجمن ادبی «بوطیقا» که مشابه این نمایشگاه را در سال‌های گذشته با حضور و استقبال شاعران، نویسندگان و ناشران ادبی در تهران ترتیب داده است، این‌بار با همکاری کانون ادبیات ایران و با هدف فراهم کردن دیدار مستقیم پدیدآورندگان با مخاطبان آثار خود، دور جدید آن‌را برگزار می‌کند. صاحبان آثار و ناشران علاقه‌مند، بویژه آنان که نتوانستند در نمایشگاه کتاب تهران حضور داشته باشند، از ساعت ۱۰ تا ۲۱ روز چهارشنبه می‌توانند کتاب‌های خود را به‌طور مستقیم به مخاطبان عرضه کنند. همچنین مخاطبان علاقه‌مند، کتاب‌های مورد نظر خود را با امضای مولفان حاضر می‌توانند تهیه کنند.

استفاده از فضای نمایشگاه رایگان بوده، کتاب‌ها با تخفیف – حداقل – ۱۰ درصد به مخاطبان عرضه می‌شوند. برگزاری نشست ادبی بوطیقا و شعرخوانی علاقه‌مندان – از ساعت ۱۷ تا ۲۰ – از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه کتاب تخصصی است.

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد فرهنگی، روز چهارشنبه ۲۰ خرداد به کانون ادبیات ایران، واقع در نشانی خیابان مفتح، روبه‌روی ورزشگاه شیرودی، خیابان اردلان، شماره ۲۵ (نرسیده به باغ خانه هنرمندان) می‌توانند مراجعه کنند.

پایان پیام

در مورد نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و محل برگزاری آن

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نمایشگاه کتابی است که در میانهٔ اردیبهشت هر سال برگزار می‌شود. این نمایشگاه، یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی در ایران است.

نخستین دورهٔ نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال ۱۳۶۶ در نمایشگاه بین‌المللی تهران (در انتهای بزرگراه چمران) برپا شد و تا سال ۱۳۸۵ برگزاری آن در همین مکان ادامه یافت. امّا از سال ۱۳۸۶ نمایشگاه کتاب در مصلای امام خمینی (ره) تهران (در محله عباس‌آباد) برگزار گردید و در سال ۱۳۹۵ (بیست و نهمین دوره) محل برگزاری به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در آزادراه تهران-قم تغییر یافت که به علت دوری راه با انتقادهای فراوانی روبرو شد.

کد خبر : 1221 ساعت خبر : 1:43 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=1221
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات