طنز/ ایران به جای امریکا

پایگاه خبری گلونی – ماجراهای اداره:

تیموری چند روز بود برادرزاده زنش را این ور و آن ور می‌برد. برادرزاده زنش از کانادا آمده بود. تیموری امروز از برادرزاده زنش می‌گفت: آمده است برای دندان‌هایش. می‌خواهد ایمپلنت کند. قاسمی گفت: علم پزشکی در ایران آن قدر پیشرفت کرده است که از کانادا که همسایه آمریکاست می‌آیند ایران. تیموری گفت: می‌گوید آنجا هزینه‌اش می‌شود ۳۰ میلیون تومان اینجا با شش هفت میلیون تومان انجام می‌شود. قاسمی گفت: علاوه بر پیشرفت، قیمت تمام شده خدمات هم رقابتی است.

یعنی به جای این که بروند آمریکا که همسایه‌شان است می‌آیند ایران. تیموری گفت: آن روز که رفتیم مطب، چند نفر عرب و ترک هم آمده بودند. قاسمی گفت: نه فقط ایرانی‌های مقیم خارج، بلکه از سراسر جهان هم برای درمان به کشور وارد می‌شوند. تیموری گفت: چند شب پیش داشت تلویزیون نگاه می‌کرد از برنامه‌های آن خیلی خوشش آمده بود.

می‌گفت در کانادا همه‌اش تاک‌شو و تبلیغ پخش می‌شود. قاسمی گفت: رسانه‌ ملی را نه فقط ایرانیان خارج از کشور بله خارجیان خارج از کشور هم می‌بینند و بسیار تاثیرگذار است. تیموری گفت: برادرزاده زنم عاشق سینمای ایران است. هر روز بردمش سینما یک فیلم دید. قاسمی گفت: نه فقط ایرانیان خارج از کشور عاشق سینمای ایران هستند بلکه خود آمریکایی‌ها هم تمایل زیادی به سریال‌های ایرانی دارند و دیگر به هالیوود علاقه نشان نمی‌دهد.

تیموری گفت: برادرزاده زنم یک روز نشست پشت ماشین اما داشت سکته می‌کرد. می‌گفت: هیچ جای دنیا این طوری رانندگی نمی‌کنند. واقعا اسف‌بار است. قاسمی گفت: متاسفانه برخی تا پایشان را توی فرودگاه می‌گذارند وطن‌شان را فراموش می‌کنند و هی درباره‌اش سیاه‌نمایی می‌کنند. خیلی بد است آدم خودش را فراموش کند.

باقی بقای‌تان

از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – طنز روز، رضا ساکی

کانادا (به انگلیسی و فرانسوی: Canada) کشوری در شمال قاره آمریکای شمالی است که از ده استان و سه قلمرو تشکیل شده‌است. این کشور از شرق تا اقیانوس اطلس، از غرب تا اقیانوس آرام و از شمال تا اقیانوس منجمد شمالی گسترده‌ است و از جنوب با ایالات متحده آمریکا همسایه است.

کد خبر : 1595 ساعت خبر : 0:03 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=1595
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات