دانشجویان «خارش» را نیم‌بها ببینند

دانشجویان تا روز چهارشنبه ۲۴ تیرماه می‌توانند پرفورمنس «خارش» را به کارگردانی امیر کنجانی در گالری محسن با تخفیف ۵۰ درصد ببینند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از روابط عمومی این اجرا، پرفورمنس خارش که تا روز جمعه ۲۶ تیرماه، ساعت ۱۹، در پلتفرم داربست گالری محسن اجرا می‌شود امکانی ویژه برای بازدید دانشجویان رشته‌های مختلف از این اجرا در نظر گرفته است و بلیت این پرفورمنس از روز یکشنبه ۲۱ تیرماه تا چهارشنبه ۲۴ تیرماه به صورت نیم‌بها برای دانشجویان فروخته خواهد شد. دانشجویانی که قصد دارند این اجرا را ببینند می‌توانند به صورت حضوری در این گالری به آدرس خیابان ظفر، خیابان ناجی، خیابان فرزان، کوچه نوربخش، بلوار مینای شرقی، شماره‌ی ۴۲ و با ارائه‌ی کارت دانشجویی از این تخفیف برخوردار شوند.

پرفورمنس «خارش» به کارگردانی امیر کنجانی و بازی سحر دولتشاهی، بهناز جعفری، حسن پورشیرازی، محسن رستگار و الهه بخشی پروژه‌ای چندوجهی و چندلایه است که با همکاری دانشگاه والت‌دیزنی و گالری محسن انجام می‌شود و شامل طراحی بخش‌های نمایشی و اجرای موسیقی توسط سه کوارتت زهی جداگانه و چند تک‌نواز (سولیست) است.

رهبر ارکستر و آهنگساز این پرفورمنس نیز امیر کنجانی است و گروهی از برجسته‌ترین نوازنده‌های موسیقی کلاسیک کشورمان، از جمله یاسمن کیمیاوی (ابوا)، گلنار شعاری (کلارینت)، پندار پارسی (ویلون)، علی آقاجانی (ویلون‌سل)، دینا کهنی (فرنچ‌هورن) و آیدا موسوی (ترومپت) به عنوان سولیست او را همراهی می‌کنند.

امیر کنجانی، پیانیست، آهنگساز و ایده‌پرداز، فارغ‌التحصیل آهنگسازی و رهبری ارکستر از کنسرواتوار ترینیتی لندن در زمینه‌ی موسیقی معاصر است. او تا به حال دو آلبوم با عنوان «اشعار ژاک پره‌ور» (با صدای احمد شاملو) و «استعاره‌ای تا ابدیت» منتشر کرده و به‌عنوان آهنگساز برگزیده در بیست‌و‌چهارمین دوره‌ی جشنواره‌ی موسیقی فجر برای ساخت «راپسودی ایرانی» انتخاب شده است.

کنجانی بیشتر از هر چیز به‌واسطه‌ی خلاقیت و نوآوری‌هایش در موسیقی و اجرای پرفورمنس‌های چندوجهی و چندلایه شناخته می‌شود. او پیشتر نیز پرفورمنس «ذهن شیشه‌ای» را با بازی پگاه آهنگرانی و ستاره پسیانی و همراهی چندین نوازنده از جمله هشت نوازنده‌ی فلوت در ایران اجرا کرده است که این اجرا با استقبال بسیار خوب هنردوستان و منتقدان مواجه شد. برای تهیه‌ی بلیت این پرفورمنس به صورت اینترنتی می‌توانید به قسمت خرید بلیت آن به وب‌سایت پیشنهاد (www.peeshnahad.com) مراجعه کنید.

پایان پیام

کد خبر : 1812 ساعت خبر : 10:12 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=1812
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات