سرنوشت نامعلوم «جمعه ایرانی»

برنامه طنز «جمعه ایرانی» که سال‌ها از رادیو ایران روی آنتن رفته مدتی است پخش نمی‌شود و هنوز هم تکلیف اجرای مجدد آن مشخص نیست.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از مهر ، سعید توکل درباره برنامه «جمعه ایرانی» که پیش از این قرار بود در کنداکتور مهر ماه رادیو ایران قرار بگیرد، گفت: برنامه «جمعه ایرانی» از قالب، محتوا، ریتم و موسیقی خاصی برخوردار است که با آن تعریف می‌شود و مخاطبان آن را به همین شکل می‌پسندند و می‌خواهند دوباره به همین شکل روی آنتن برود.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌هایی که اکنون از شبکه های رادیویی روی آنتن می‌رود، ادامه داد: برنامه «جمعه ایرانی» در حال حاضر در جدول برنامه‌ها حضور ندارد اما ‌من می‌بینم که بعضی از برنامه‌ها از آن ساختار و آیتم‌ها تقلید می‌کنند.

تهیه کننده «جمعه ایرانی» به آخرین گفت‌وگوهای خود با مسئولان رادیو اشاره کرد و گفت: ما در این صحبت‌ها هنوز به قطعیتی برای زمان پخش برنامه و مهیا شدن مقدمات آن نرسیده‌ایم.

توکل در پایان با اشاره به اینکه سال‌های زیادی در رادیو مشغول به کار بوده است، گفت: من حدود ۳۰ سال در عرصه برنامه‌های طنز مثل «جدی نگیرید» در سیما و برنامه‌های «صبح جمعه با شما» و «جمعه ایرانی» در رادیو فعالیت داشتم و در حال حاضر منتظر هستم تا ببینم صحبت‌ها با رادیو به کجا می‌رسد. امیدواریم که در آینده نزدیک چه در صدا و چه در سیما بتوانیم به انجام وظایف خود ادامه دهیم.

برنامه «جمعه ایرانی» پیش از این با عنوان «صبح جمعه با شما» روی آنتن می‌رفت. در این برنامه پرشنونده رادیویی عباس محبی، داوود منفرد، مونیکا جهانبان، امیر پارسی، جواد انصافی، راضیه مومیوند، میثم عبدی، فریبا طاهری، مرتضی تبریزی، منوچهر آذری، علیرضا جاویدنیا، رضا عبدی، اصغر سمسارزاده، مینو غزنوی، شوکت حجت، احسان کرمی، الهام صفوی‌زاده، مهران امامیه، امیر سهیلی و … همکاری داشته‌اند و پیش از این هم زنده‌یاد منوچهر نوذری در این برنامه طنز حضور داشت.

این برنامه در فروردین ماه سال ۹۴ دیگر روی آنتن نرفت و در حالی که عوامل آن آماده اجرای آن بودند ولی بهنام احمدپور مدیر رادیو ایران اعلام کرد خود عوامل این برنامه خواستند که برنامه را به صورت مجدد طراحی کنند. مدیر رادیو ایران همچنین اشاره کرد این برنامه مناسب پخش در ماه رمضان نیست و همچنین تاکید کرد پخش این برنامه قدیمی رادیو که طرفداران زیادی نیز دارد از مهر ماه با رویکرد جدید آغاز می‌شود.

این اتفاق در حالی برای برنامه «جمعه ایرانی» افتاده است که بسیاری از مخاطبان منتظر بازگشت آن با همان ساختار طنز و شاد موسیقایی هستند.

پایان پیام

کد خبر : 1982 ساعت خبر : 7:20 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=1982
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات