سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکم مرداد ماه به لرستان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پنج‎شنبه یکم مرداد ماه به لرستان سفر می‎کند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایسنا، واعظی در این سفر با زیارت گلزار شهدا در نشست شورای اداری استان شرکت خواهد کرد و با افتتاح پروژه‎های ICT به سوالات خبرنگاران، پاسخ خواهد داد.

وی همچنین با فعالان حوزه ICT دیدار و گفتگو خواهد کرد. شرکت درجلسه شورای اداری شهرستان بروجرد و بازدید و افتتاح پروژه‎های ICT این شهرستان از دیگر برنامه‎های سفر واعظی است.

وزیر ارتباطات سپس بروجرد را به مقصد همدان ترک خواهد کرد و جمعه و شنبه دوم و سوم مرداد، در استان همدان حضور می‎یابد.

پایان پیام

زندگی نامه محمود واعظی

محمود واعظی در ۱ خرداد ۱۳۳۱ در خیابان خراسان در جنوب تهران زاده شد. دوران ابتدایی خود را در دبستان اسلامی در محله صادقیه سپری کرد و در سال ۱۳۴۹ دوره دبیرستان را با اخذ دیپلم ریاضی، در مدارس میرداماد و مروی، پشت سر گذاشت. به گفته واعظی، خانواده وی متشکل از ۶ برادر است که برخی از آنها ساکن ایالات متحده آمریکا بوده‌اند.

تحصیل در آمریکا

محمود واعظی در سال ۱۳۵۰ برای ادامه تحصیل به ایالات متحده آمریکا رفت و در سال ۱۳۵۵ مدرک کارشناسی مهندسی برق را از دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در ساکرامنتو گرفت و برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی مخابرات به دانشگاه ایالتی سن‌خوزه رفت.

وی در دوران زندگی در آمریکا، از اعضای انجمن اسلامی دانشجویان آمریکا و کانادا بود و در دوره کوتاهی، دبیری این انجمن را برعهده داشت. واعظی همچنین دوره کوتاهی را نیز با همراهی شماری از دانشجویان، در نوفل لو شاتو در حضور سید روح‌الله خمینی سپری کرد. عضویت او در انجمن اسلامی دانشجویان آمریکا و کانادا با آشنایی با حسین موسویان، مجید تخت‌روانچی، سیروس ناصری، سعید امامی، و محمدجواد ظریف همراه بود.

محمود واعظی در سال ۱۳۵۷ پس از دریافت مدرک کارشناسی ارشد از کالیفرنیا به به ایالت لوئیزیانا کوچ کرد و دوره دکترای مهندسی مخابرات را در دانشگاه ایالتی لوئیزیانا آغاز نمود.

کد خبر : 2211 ساعت خبر : 2:13 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=2211
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات