مدیران به توانمندی‌ افراد نخبه اعتقاد ندارند

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل ازایسنا، رئیس بنیاد ملی نخبگان لرستان بر این باور است که نخبگان نباید به استخدام دستگاههای دولتی در بیایند.

دکتر حمزه امیری اظهار کرد: در جلسه‎ای که با آقای بازوند استاندار لرستان داشتم، گفتند فرد نخبه‎ای که پشت درب اتاق مدیر بماند و خواستار استخدام باشد، بدون شک آن فرد نخبه نیست.

وی تصریح کرد: نخبه باید با ایده‎هایی که دارد، کارآفرینی کند و نباید دست روی دست بگذارد تا در اداره‎ای استخدام شود. امیری تاکید کرد: نخبگان می‎توانند به ادارات مشورت و ایده بدهند و پول آن را بگیرند اما اینکه در آنجا جذب شوند، به نظرم منطقی نیست!

رئیس بنیاد ملی نخبگان لرستان با یادآوری اینکه تعامل ادارات با نخبگان لرستان کم است و تنگاتنگ نیست، بیان کرد: از وقتی‎که به بنیاد آمده‎ام، همکاری با ادارات استان را جز اولویت‎های مهم قرار داده‏‎‎ام و در این راستا با چند ارگان مثل شهرداری خرم‎آباد تفاهم‎نامه امضا کرده‎ایم.

وی علت نبود تعامل ادارات با نخبگان را اعتقاد نداشتن مدیران به توانمندی‎های افراد نخبه دانست و افزود: متاسفانه این مشکل در گذشته وجود داشته و همین آفت بزرگی بوده و یکی از اهداف ما رفع این آفت و برقراری ارتباط نخبگان با ادارات است.

پایان پیام

بنیاد ملی نخبگان

سازمانی ایرانی است که به شناسایی، جذب و پشتیبانی مادی و معنوی از نخبگان می‌پردازد. اساسنامه این سازمان در پانصد و شصت و دومین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دهم خردادماه ۱۳۸۴ تصویب شد. هیئت امنای بنیاد در ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۵ اولین جلسه خود را تشکیل داد. رئیس این بنیاد، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور است.

براساس اطلاعیه منتشر شده در سایت بنیاد ملی نخبگان، این بنیاد هیچ عضوی ندارد و هرگونه ادعا در این خصوص مردود می باشد.

رئیسان

  • پرویز داوودی از اردیبهشت ۱۳۸۵ تا بهمن ۱۳۸۵
  • صادق واعظ‌زاده از بهمن ۱۳۸۵ تا مهر ۱۳۸۸
  • نسرین سلطانخواه از مهر ۱۳۸۸ تا ۱۳ مهر ۱۳۹۲
  • سورنا ستاری از ۱۳ مهر ۱۳۹۲ تاکنون

کد خبر : 2077 ساعت خبر : 8:44 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=2077
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات