کتاب با امضای عادل فردوسی‌پور

جشن امضای اینترنتی کتاب‌های «عادل فردوسی‌پور» از شنبه ۶ تیر تا یکشنبه ۱۴ تیر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های «فوتبال علیه دشمن» و «هنر شفاف‌اندیشیدن» را در روزهای مشخص شده (به مدت یک هفته) با امضای «عادل فردوسی‌پور» بخرند.

چاپ پنجم کتاب «فوتبال علیه دشمن» نوشته‌ی «سایمون کوپر» با قیمت ۱۸۰۰۰ تومان منتشر شده و «هنر شفاف اندیشیدن» نوشته‌ی «رولف دوبلی» با قیمت ۲۵۰۰۰ تومان با استقبال خوبی رو‌به‌رو شد و در کمتر از یک ماه به چاپ دوم رسید.

لازم به ذکر است دوستانی که این دو کتاب را به صورت اینترنتی از سایت رسمی نشرچشمه می‌خرند، باید این نکته را به خاطر داشته باشند که به خاطر امضای کتاب‌ها با نام خود خریداران، ارسال سفارشات با تاخیر انجام می‌شود. دوستانی هم که مایل‌اند کتاب‌های این مترجم را به کسی هدیه بدهند، می‌توانند به هنگام ثبت سفارش خود، در قسمت «توضیحات» نام گیرنده‌ی کتاب را ذکر کنند تا در ابتدای کتاب نام‌اش نوشته شود.

تمام سفارشات اینترنتی به دو روش «پست پیشتاز» و «پیک موتوری» ارسال می‌شوند و هزینه‌ی ارسال به عهده‌ی خود خریدار است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌ی ۶۶۴۹۲۵۲۴ داخلی ۱۱۲ تماس بگیرید.

پایان پیام

Dobelli-The-Art-of-Thinking-Clearly ۰۴۶b35cc84d64af3b48b5d1aa6ec675a

آشنایی با عادل فردوسی‌پور

عادل فردوسی‌پور (زادهٔ ۱۱ مهر ۱۳۵۳ در یزد) گزارشگر فوتبال، تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، گوینده، مترجم و مدرس دانشگاه صنعتی شریف اهل ایران است. فردوسی‌پور مجری و تهیه‌کنندهٔ برنامهٔ ۹۰ بود که از شبکهٔ ۳ پخش می‌شد. همچنین وی تهیه‌کننده برنامه فوتبال ۱۲۰ است که از شبکه ورزش پخش می‌شود.

او کار رسانه‌ایِ خود را در سال ۱۳۷۲ با روزنامه‌نگاری در روزنامه ابرار ورزشی به سردبیری اردشیر لارودی آغاز کرد. عادل در آن زمان، دانشجوی سال سوم کارشناسی بود و در بخش ترجمهٔ صفحهٔ فوتبال خارجی کار می‌کرد. او پس از قبولی در آزمون گزارشگری صدا و سیما، کمی از روزنامه‌نگاری فاصله گرفت، او برای مجله ورلد ساکر چند یادداشت نوشته‌است.

کد خبر : 1584 ساعت خبر : 4:08 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=1584
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات