گله‌های داریوش نظری قبل از کنسرت بزرگ

داریوش نظری خواننده موسیقی لری درباره برخی حواشی پیش آمده پیرامون کنسرتش به گلونی گفت:

چون تعدادی از بچه‌­ها تهران بودند و تازه امروز آمدند. فردا ساندچک خواهیم داشت و شنبه، شب اول کنسرت خواهد بود. قرار بود اولین اجرای ما روز جمعه باشد اما به دلیل اینکه روز شنبه عید سعید فطر اعلام شد اولین اجرا را هم برای شنبه آماده کرده­‌ایم. من این برنامه را برای مرد بزرگ آقای ساکی ترتیب داده‌­ام. ولی متاسفانه در همان شب­‌های کنسرت من برنامه­‌ای دوستان ترتیب داده‌­اند که قرار است طی آن فیلم مستند استاد سقایی در سینما استقلال اکران شود. اگر به من اطلاع می‌­دادند حداقل من برنامه را تغییر می­‌دادم.

اما در مورد هدف مراسم، بعضی‌­ها اعتقادی به این مسائل ندارند اما مگر هرساله در سراسر دنیا بزرگداشت‌­هایی برای خیام، فردوسی، مولانا و… گرفته نمی­‌شود؟ چرا ما امثال ساکی و سقایی و اعظمی را نبینیم؟ ما باید یادآوری کنیم و بگوییم که انسا‌‌‌‌‌‌‌ن­‌های خوبی داشته‌ایم که  پرتلاش و فرهنگی بوده‌­اند. بزرگداشت بعدی که از الان به فکرش هستم برای آقایان شامیرزا مرادی و مرحوم رشیدی خواهد بود.

باید این اتفاق­‌ها بیفتد تا مردم نسبت به این فرهنگ توجه بیشتری داشته باشند. در مورد فروش بلیت هم به مراکزی سپرده شده که در روز پنجشنبه تعطیل خواهند شد و اگر مردم از طریق سایت ایران کنسرت اقدام به خرید نکنند باید از مرکز ارشاد تهیه کنند. در برنامه احتمالا یک یا دو سخنرانی خیلی کوتاه درباره زندگی‌نامه آقای ساکی خواهیم داشت. بنده هم چند کلمه‌­ای بسیار کوتاه صحبت خواهم کرد. خیلی سعی کردیم خانواده ایشان را دعوت کنیم که در برنامه حضور داشته باشند اما متاسفانه موفق نشدیم. سعی­‌مان این است اگر مقدور شود از چند کارگر زحمتکش شهرداری هم تجلیل کنیم. امیدواریم که مراتب امر فراهم شود.

پایان پیام

در مورد داریوش نظری

داریوش نظری.اهل خرم آبادهستم.ازسن۸-۹سالگی درخدمت دایی عزیزم استادسقایی به یادگیری موسیقی لری ومقامی بوده ام وگوشه ها ومقام های لری ازجمله علیدوستی.

کد خبر : 1850 ساعت خبر : 10:05 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=1850
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات