گویندگان و مجریان رادیو و تلویزیون در شب بزرگداشت مهران دوستی

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مراسم بزرگداشت «شب مهر» به یاد گوینده و هنرمند فقید مهران دوستی، توسط فرهنگ‌سرای رسانه، یکشنبه ۲۱ تیر برگزار می‌شود.

حامد جوادزاده از عوامل تولید این برنامه در گفت‌وگو با گلونی گفت: این مراسم تقریبا تمام ظرفیت اجرا بین مجریان و گویندگان رادیو و تلویزیون تقسیم شده است، به این شکل که یکی از مجریان اول مهمان خواهد بود و بعد از آن مجری اصلی بین تماشاگران می‌­نشیند و مجری مهمان، مجری اصلی می­‌شود و مجری دیگری مهمان او می­‌شود.

به همین طریق تا آخر مراسم گفت‌وگو می‌­کنند و خاطره می‌گویند. از مدیران آقای پورمحمدی معاون سیما، آقای پورحسین قائم‌مقام سیما، آقای خزایی قائم‌مقام اسبق رادیو و آقای خجسته مدیر سابق رادیو حضور دارند. مهمانان هم، عرض کردم شما همه ظرفیت رسانه را در نظر بگیرید به جز آقای شهریاری و خانم صادقیان. مجریانی از جمله احسان علیخانی، فرزاد حسنی، فاطمه صداقتی، مژده لواسانی، محمدرضا حسینیان، محمد سلوکی و…  هستند که البته هنوز این اسامی در حال اضافه شدن است. چند فیلم و تصویر هم از مهران دوستی آماده کرده­‌ایم که پخش می‌­شود. علاوه بر آن یک هم‌خوانی هم داریم. تمام جمعیت ترانه‌­ای که مهران دوستی با صدای خودش خوانده را بازآفرینی می­‌‌کنند.

خاطره‌­هایی که گفته می‌­شود بخش جذاب برنامه است. البته در حال تلاش هستیم تا آقای محمد علیزاده و رضا صادقی را هم پیدا کنیم که در برنامه حضور داشته باشند. آقای کیوان ساکت هم احتمالا باشند.

علاقه مندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند به ساختمان نگارستان شهر  واقع در گیشا، خیابان نصر، انتهای خیابان پیروزی شرقی، بوستان گفت‌وگو مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرند و یا به سایت فرهنگ‌سرا به نشانی    resaneh.farhangsara.ir مراجعه کنند.

پایان پیام

photo_2015-07-11_21-57-05

مهران دوستی

مهران دوستی (متولد ۳ بهمن ۱۳۳۵ در روستای بلده، مازندران – درگذشتهٔ ۲ خرداد ۱۳۹۴ در تهران) گویندهٔ رادیو و مجری برنامه‌های تلویزیونی ایرانی بود.

در سال ۱۳۵۹ و هنگام تصدی سمت مدیریت تولید صدا و سیمای مرکز گیلان، به‌دلیل نیامدن گوینده، این کار را بر عهده گرفت و از آن پس این حرفه را دنبال کرد. دوستی اولین کسی بود که از سال ۶۰ گویندگی برنامه های جبهه را به عهده گرفت و در زمان جنگ ایران و عراق اطلاعیه‌های ارتش و اخبار مهم ترین عملیات های جنگی را از رادیو اعلام می کرد.

کد خبر : 1804 ساعت خبر : 8:59 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=1804
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات