الیگودرز، میزبان مسافران تابستانی

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از فارس، فرماندار الیگودرز گفت: شهرستان الیگودرز آماده استقبال از مسافران تابستانی است.

ولی‌الله میرزایی‌اصل دوشنبه‌شب در جلسه ستاد تسهیلات سفر ضمن تبریک توافق هسته‌ای تیم مذاکره‌کننده که به برکت خون شهدا و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و شور و نشاطی که در کشور و مردم عزیزمان ساری و جاری شده است، از زحمات تیم مذاکره‌کننده تقدیر کرد و گفت: امیدوارم که این فرآیند به سرانجام مطلوب برسد و موجب خیر و برکت در مملکت عزیزمان باشد.

فرماندار الیگودرز خاطرنشان کرد: مسئولان با توجه به ظرفیت‌های متعدد گردشگری در ایام تعطیلات تابستانی نیز همانند ایام نوروز در جهت رضایت حال مسافران از هیچ تلاشی دریغ ننمایند تا با برنامه‌ریزی و هماهنگی و ارائه خدمات هرچه بهتر میزبان شایسته‌ای برای مسافرین در این ایام باشیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: الیگودرز به دلیل بهره‌مند بودن از شرایط آب و هوایی مناسب در فصل تابستان و با داشتن جاذبه‌های طبیعی مانند آبشار آب سفید میزبان گردشگران بسیاری است و باعث شده، تا بسیاری از افراد برای گذراندن ایام تعطیلات خود این شهرستان را انتخاب کنند، لذا تمام دستگاه‌های مربوطه باید در تعطیلات تابستانی آمادگی لازم جهت ارائه خدمات به مسافران و ایجاد نظم و انضباط در این ایام را داشته باشند.

برخورد با متخلفان سد معبر

وی افزود: در ایام تعطیلات تابستان نیروی خدمتگزار انتظامی مانند گذشته نظم و انضباط را ایجاد کنند و در حوزه ترافیکی و حوزه انتظامی شرایطی فراهم شود که دچار مشکل و حادثه نشویم.

وی افزود: در ایام تعطیلات، آستان امامزاده محمدبن حسن (ع) میزبان زائران بسیاری است که باید مدیریت و نیروهایی از تمام دستگاه‌های مربوطه جهت خدمات‌رسانی در آنجا مستقر شوند.

میرزایی‌اصل با اشاره به اینکه باید از همه ظرفیت‌های قانونی برای برخورد با متخلفان سد معبر در میادین ورودی شهر استفاده شود، تأکید داشت: ورودی‌های شهر توسط شهرداری و دستگاه‌های متولی ساماندهی شود و ستاد اسکان، اطلاع‌رسانی و راهنمایی لازم در خصوص اسکان مسافران را داشته باشد.

فرماندار الیگودرز در پایان از اعضاء ستاد خواست با توجه به ظرفیت‌های متعدد گردشگری در ایام تعطیلات تابستانی نیز همانند ایام نوروز در جهت رضایت حال مسافران از هیچ تلاشی دریغ ننمایند تا با برنامه‌ریزی و هماهنگی و ارائه خدمات هرچه بهتر میزبان شایسته‌ای برای مسافرین در ایام تابستان باشیم.

پایان پیام

 

کد خبر : 2684 ساعت خبر : 2:22 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=2684
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات