با شنیدن «در شعله با تو رقصان» عاشق می‌شوید

صابر ابر گفت: اگر عاشق نیستید با شنیدن آلبوم «در شعله با تو رقصان» عاشق می‌شوید و اگر هم عاشق هستید، با شنیدن این اثر عشق‌تان بیشتر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایسنا، صابر ابر در مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی «در شعله با تو رقصان» اظهار کرد: باعث خوشحالی من است که در چنین اثری همه هنرمندان با یک پیامک دور هم جمع شدند و خوشحالم که امروز برای رونمایی از اثر دور هم جمع شدیم تا این کار را بشنویم.

این بازیگر سینما و تئاتر ادامه داد: سعی کرده‌ایم در این آلبوم، اتفاق درستی را رقم بزنیم و ما قطعا تبعاتش را می‌پذیریم؛ اما مطمئنم کاری را درست و کامل انجام داده‌ایم.

این هنرمند در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که با حضور در یک اثر موسیقایی نسبت به واکنش مخاطبان ترسی دارد یا خیر، گفت: فکر می‌کنم هر اثری خودش را تعریف می‌کند و می‌تواند از خودش دفاع کند. من خیلی دقت کردم که کجا چه کاری را انجام دهم و سعی کردم بهترین انتخاب را داشته باشم. بنابراین هیچ‌گونه اضطرابی هم ندارم.

راوی آلبوم «در شعله با تو رقصان» همچنین اضافه کرد: من در راستای حضور در این پروژه از همه کسانی که بلد این کار بودند، راهنمایی گرفتم. این تجربه برای من پر از جذابیت بود.

در مراسمی که ۲۴ مردادماه در شهر کتاب فرشته برگزار شد، یکی دیگر از راویان این اثر بیان کرد: این آلبوم اتفاق تازه‌ای در موسیقی است و در واقع، تجربه جدیدی برای من محسوب می‌شود.

پانته‌آ پناهی‌ها همچنین گفت:‌ مخاطبان من بیشتر در حوزه تئاتر هستند. معمولا به‌صورت دلی با اثر برخورد می‌کنم و دوست دارم کار به دل آدم‌ها بنشیند؛ اما آن چیزی که به من توان می‌داد، اجرای بانوان در این اثر بود. حضورشان به من انرژی می‌داد و من هم سعی می‌کردم این انرژی را منتقل کنم.

مهیار علیزاده نیز که خالق این اثر است در این نشست حضور داشت و بخش‌هایی از این اثر را برای مخاطبان پخش کرد و در سخنانی این کار را یک پروژه نوپا دانست که مانند کودکی است و باید رشد کند.

این آهنگساز همچنین گفت: در اجرای صحنه‌ای «در شعله با تو رقصان» از این اثر به‌عنوان پرفورمنس یاد شد؛ اما این کار پرفورمنس نیست، بلکه یک پروژه موسیقایی محسوب می‌شود. ما با وجود سختی‌ها توانستیم برای این اثر ضبط استودیویی داشته باشیم.

وی ادامه داد: بخشی از اشعار این اثر توسط ترگل خلیلی سروده شده که مشاور هنری این پروژه نیز هست و بخش دیگری از اشعار سروده علیرضا کلیایی است.

محمدحسن توتونچیان نیز که تهیه‌کنندگی این آلبوم را برعهده دارد، در سخنانی گفت: این آلبوم همزمان با رونمایی منتشر می‌شود و حمید اسفندیاری نیز در این راستا با ما همکاری کرده است. موسسه فرهنگی – هنری ققنوس در این مدت آثار مختلفی را منتشر کرده که این اثر هم بخشی از آن‌ها است.

او ادامه داد: در حال حاضر یک اثر از حسین علیزاده را در دست انتشار داریم که اگر موانع برطرف شود می‌تواند در بازار منتشر شود.

پروژه موسیقایی «در شعله با تو رقصان» چندی پیش به‌صورت صحنه‌ای اجرا شد و حالا این اثر پس از ضبط استودیویی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

پایان پیام

کد خبر : 3347 ساعت خبر : 6:38 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=3347
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات