با وجود بدهی بالا پروژه‎های فراوانی در شهرداری خرم‎آباد تعریف می‎شود

رئیس شورای شهر خرم‎آباد گفت: شهرداری خرم‎آباد با وجود بدهی ۶۹ میلیاردی از اجرای پروژه‎های جدید خودداری کند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایسنا، علی جهان آرا در جلسه شورای شهر خرم‎آباد با اشاره به تعطیلی برخی از پروژه‎های شهرداری خرم‎آباد، افزود: با وجود بدهی ۶۹ میلیارد تومانی پروژه‎های فراوانی در شهرداری خرم‎آباد تعریف می‎شود.

وی اظهار کرد: این در حالی است که متاسفانه هیچ پروژه‎ای به سرانجام نرسیده ‎است. به عنوان نمونه ترمینال، پل مازیار و پل جهادگران قرار بوده  که تابستان افتتاح شوند اما هنوز نتوانسته‎ایم آنها را افتتاح کنیم.

رئیس شورای شهر خرم‎آباد با اشاره به اینکه پروژه‎هایی در خرم‎آباد وجود دارد که سال‎ها معطل مانده‎اند، تصریح کرد: پروژه پارک صخره‎ای محله پشته پس از یک هفته از آغاز عملیات به دلیل نبود اعتبار در حال تعطیل شدن است.

پایان پیام

خرم‌آباد

خرم‌آباد مرکز شهرستان خرم‌آباد و استان لرستان است. این شهرستان از شمال به شهرستان سلسله، از شمال شرق به شهرستان بروجرد، از شرق به شهرستان‌های دورود و الیگودرز، از جنوب به شهرستان اندیمشک و از غرب و جنوب غرب به شهرستان‌های دوره و پلدختر محدود می‌شود. خرم‌آباد در مختصات ۳۳٫۴۸ شمالی و ۴۸٫۳۵ درجه شرقی و در ارتفاع ۱۱۴۷٬۸ متری از سطح دریا قرار دارد. این شهر دارای آب و هوایی مدیترانه‌ای معتدل و نیمه مرطوب است، و دارای میزان بارندگی بسیار، خصوصاً در بهار می‌باشد. وجود منابع آب‌های زیر زمینی و چشمه‌های درون شهر از نکات قابل توجه در جغرافیای شهر خرم‌آباد است.

شهرستان خرم‌آباد دارای بیش از ۵۰۰ هزار هکتار مرتع است که بیش از ۴۰۰ هزار هکتار از این مراتع از مراتع جنگلی است. حدود ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار از مساحت استان لرستان پوشیده از جنگل است که این جنگل‌های حوزه رویشی زاگرس از با ارزش‌ترین ذخایر جنگلی جهان است. مهم‌ترین گونه گیاهی در جنگل‌های لرستان بلوط است که این درختان نقش فوق‌العاده اکولوژیستی دارند و منابع مهمی برای حفظ آب و خاک محسوب می‌شوند. جنگل‌های لرستان از سال ۱۳۸۸ دچار بیماری و خسارت شده‌اند که بخشی از این بیماری متوجه عوامل انسانی و بخشی نیز به دلیل عوامل بیولوژیکی است و تاکنون تحقیقاتی در این زمینه انجام نشده‌است.

کد خبر : 2438 ساعت خبر : 9:34 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=2438
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات