برگزاری آیین گرامیداشت روز خبرنگار در خرم آباد

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از فارس، مناسبت آیین گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از مقام شامخ شهدای خبرنگار استان لرستان با حضور جمعی از مسئولان در خرم‌آباد برگزار شد.

شامگاه جمعه، آیین گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از مقام شامخ شهدای خبرنگار استان لرستان با حضور جمعی از مسئولان در خرم‌آباد برگزار شد؛ در این مراسم از خانواده‎‌های شهیدان محمود صارمی و علیرضا حیدریان تجلیل و قدردانی شد.

مادر شهید حیدریان از همه کسانی که این مراسم را برپا کرده بودند، تشکر کرد و گفت: من از تمام کسانی که با برگزاری چنین مراسم‎هایی نام پسر شهیدم را زنده‌نگه می‎دارند، کمال تشکر را دارم؛ وی قطعه شعری را در این مراسم تقدیم روح پاک و مطهر این خبرنگار شهید کرد.

برادر شهید صارمی نیز در خصوص روز خبرنگار گفت: بسیار خوشحال و خرسند هستم که در جمع اصحاب رسانه، صاحبان فکر و قلم و اندیشه و بسیار حضور دارم.

رشید صارمی افزود: خوشحال هستم از اینکه روزی به نام روز خبرنگار در ایران پهناور و آن هم به نام یک ایرانی قدرتمند و ارزشمند و به نام یک لرستانی و به نام یک بروجردی در شهر فرزانگان نام‌گذاری شده است.

صارمی ادامه داد: تنها سخن من این است که نگذارید قلم مرکب شهید صارمی خشک شود، چون شهید صارمی تنها خبرنگاری بود که تا آخرین لحظات عمرش حس وظیفه شناسی و ولایت‌مداری را رعایت نمود و سرانجام در روز ۱۷ مرداد سال ۱۳۷۷ خودش خبر شهادت خود را به سراسر جهان مخابره کرد.

برای مردم لرستان افتخار است

برادر شهید صارمی تصریح کرد: این افتخاری است، برای شما خبرنگاران که در زمان شهادت این شهید بزرگ تمام خروجی‌ها و ورودی‌های خبرگزاری‌های سراسر دنیا یک دقیقه سکوت می‌کنند.

صارمی بیان کرد: برای مردم لرستان افتخاری است که مقام معظم رهبری بر تابوت شهید صارمی همانند تابوت شهید آوینی بوسه زد.

برادر شهید صارمی در پایان یاد و خاطره همرزمان برادر شهید خود را گرامی داشت.

پایان پیام

 

کد خبر : 2899 ساعت خبر : 7:52 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=2899
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات