تذکر کتبی نمایندگان لرستان به روحانی درباره آتش‌سوزی جنگل‌های بلوط

به گزارش پایگاه خبری گلونی، این تصاویر را سایت آقای ابراهیم آقامحمدی منتشر کرده است:

 

۲

ابراهیم آقامحمدی

ابراهیم آقامحمدی نمایندهٔ دورهٔ نهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حوزهٔ انتخابیهٔ خرم‌آباد و دوره در استان لرستان است. آقامحمدی در سال ۱۳۴۱ دریکی از روستاهای تابعه شهرستان خرم‌آباد زاده شد.

تحصیلات ابتدایی را در روستا و دوره راهنمایی و دبیرستان را در شهر خرم‌آباد به پایان برد. وی به مبارازات پنهان و آشکار با رژیم پهلوی و تلاش در جهت برقراری حاکمیت اسلامی روی آورد که در نتیجهٔ دوبار احضار ساواک به تحت تعقیب قرار گرفتن از جانب ساواک قرار گرفت که باعث گردید به زندگی مخفیانه در کنار فعالیت سیاسی اش در شهر خرم‌آباد تا انقلاب ۱۳۵۷ روی بیاورد. آقامحمدی پست‌های مدیریتی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت اطلاعات، سازمان بازرسی کل کشور، شورای نگهبان، دانشگاه تهران و مدیرعاملی کفش ملی را در سابقه خود دارد. همچنین به عنوان یک روزنامه‌نگار به نقد و نظر بررسی مسائل اجتماعی و اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و هنری پرداخته و صاحب امتیاز و مدیر مسئول هفته نامه افلاک لرستان نیز می‌باشد.

وی در دور نهم مجلس شورای اسلامی با کسب و اختصاص دادن ۸۹۶۴۹رای (کسب بالاترین رای در تاریخ لرستان) ماخوذه به خود به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد و دوره استان لرستان برگزیده شد؛ و در مجلس شورای اسلامی با توجه به سوابق شغلی و توانایی اش به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پیوست.

آقامحمدی جزو اولین تهیه‌کنندگان طرح مسدود کردن تنگه هرمز در تیر ماه ۱۳۹۱ در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران که موضوع آن، جلوگیری از تردد نفتکش‌هایی که از تنگه هرمز به کشورهای تحریم کننده ایران نفت حمل می‌کنند، به منظور پاسخ به تحریم‌های غرب می‌باشد. این طرح دقیقاً با شروع مانور بزرگ موشکی سپاه پاسداران به نام پیامبر اعظم ۷ تهیه و به امضاء بیش از ۱۰۰ نفر از نمایندگان مجلس درآمد.

 

کد خبر : 3548 ساعت خبر : 1:24 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=3548
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات