خوب و بدهای برند ایرانی در فیس‌بوک

پایگاه خبری گلونی – ماجرا از آنجایی شروع شد که «امیرهادی انواری» از یک خمیر ریش ایرانی به نام «کاسپین» نوشت. خمیر ریشی که تا به حال از آن استفاده نکرده و به طور تصادفی انتخابش کرده بود. امیرهادی انواری هشتگی به راه انداخت به نام «ساخت ایران» و قرار شد هر کسی اسم ۵ محصول ایرانی که از آنها راضی است و ۵ محصول که ناراضی است را با دلیلش بنویسد. هشتک دست به دست چرخید و صفحه به صفحه منتقل شد. خیلی‌ها از محصولات غذایی نوشتند و خیلی‌ها هم از محصولات بهداشتی.

این موضوع تلنگر خوبی بود برای اینکه بدانیم چقدر از کالاها و محصولات ساخت کشورمان راضی هستیم. می‌شود گفت در واقع ما کالاهای ایرانی را هم دیدیم. آنطور که در صفحه شخصی این خبرنگار آمده این کار باعث می‌شود هم برندهای خوب به مردم معرفی شوند و هم برندهای بد به سازندگانشان. چرم مشهد، سینره، آبسال، فولیکا، نیکو‌تن‌پوش، مینو، یک‌و‌یک و… جز برندهایی بود که اغلب از آنها تعریف کرده بودند. محصولات ایرانی هم که اغلب افراد از آنها ناراضی بوده‌اند تا به حال بیشتر حول صنعت خودرو‌سازی و خدمات اینترنتی ، بانکداری و محصولات صوتی- تصویری چرخیده است.

البته محصولات غذایی هم گاهی اسم برده شده. از جمله شرکت چی‌توز. این هشتک هنوز در حال چرخش است بین افراد. شما هم می‌توانید همین حالا فکر کنید ببینید از کدام محصولات ایرانی واقعا راضی هستید و کدام محصولات نیاز به بازبینی و بهتر شدن دارند. شاید اگر با دقت بیشتر و بدون غرض به محصولات کشورمان نگاه کنیم برندهای خوبی باشد که ما از آنها غافل بوده‌ایم. این صفحه با هشتگ «ساخت_ایران» در دسترس است. پس بشتابید تا دیر نشده.

پایان پیام

فیس‌بوک چیست

فیس‌بوک (به انگلیسی: Facebook) یک سرویس شبکه اجتماعی آنلاین است که در ۴ فوریه سال ۲۰۰۴ میلادی توسط مارک زاکربرگ و دوستانش ادواردو ساورین، اندرو مک‌کالم، داستین موسکوویتز و کریس هیوز در دانشگاه هاروارد به وجود آمد.

کد خبر : 3498 ساعت خبر : 11:14 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=3498
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات