طنز/ معرفی خانه ضدگلوله در تهران

پایگاه خبری گلونی – این آپارتمان که بیش از هزار متر وسعت دارد: در ذهن ما آپارتمان یعنی سوراخی ۴۰ متری که زن‌وشوهر و بچه در آن می‌چپند. اینها اما به خانه‌ی هزارمتری آپارتمان می‌گویند پس لابد وقتی می‌گویند ویلا منظورشان چیزی در حد وزرشگاه آزادی است.

این آپارتمان حدوداً متری ۳۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده: همین چند روز پیش رفتم میوه بخرم گلابی را حدود ۱۶ هزارتومان قیمت گذاشته بود. دیدم اگر الان گلابی بخرم تا آخر هفته از نان خبری نیست. قید گلابی را زدم و به صف بربری پیوستم.

این آپارتمان دارای یک باند اختصاصی هلیکوپتر است: جنگل‌های لرستان ۱۵ روز است در آتش می‌سوزند اما دریغ از یک بالگرد. بعد این‌ها روی سقف خانه‌شان باند اختصاصی دارند.

این ساختمان ویژه ۱۱ طبقه، در پشت‌بام استخر دارد: استخرهایی که ما می‌رویم همه در زیرزمین است اما ازمابهتران استخرها را روی بام می‌سازند چون هم می‌توانند آفتاب بگیرند و هم با مایو سوار هلیکوپتر بشوند.

این ساختمان ویژه در و پنجره ضدگلوله دارد: خدا اموات شما را رحمت کند اما عمویم پدرم را با ساچمه سوراخ‌سوراخ کرد. اختلاف‌شان سر این بود که چرا پدربزرگم ارث برای‌شان به جا نگذاشته است. مادر می‌گوید اگر شیشه‌های خانه ضدگلوله بود پدرم نمی‌مرد. عمو از توی کوچه ۱۲ هزار ساچمه را وارد بدن پدرم کرد.

این ساختمان ویژه ۵۰ پارکینگ مهمان دارد: در طول ۱۰ سال گذشته ما مجموعا ۳۰ نفر مهمان داشتیم که آن‌ها هم برای فوت مرحوم پدرم آمدند. واقعا ۵۰ پارکینگ چیزی جز تجمل‌گرایی نیست.

این ساختمان ویژه سه‌هزار متر جاده تندرستی دارد: مادرم همیشه می‌گوید به جای این که بروی با پیک‌نیک خلوت کنی برو ورزش کن. مادرم نمی‌داند من برعکس بقیه با گاز آشپرخانه خلوت می‌کنم. پیک‌نیک برای جمع و دورنشینی مناسب است نه خلوت. خلوت هود می‌خواهد.

در ضمن این ساختمان در برابر ۹ ریشتر زلزله مقاوم است: همیشه فکر می‌کردم بعد از زلزله ۶ ریشتری در تهران فقط سوسک‌ها زنده می‌مانند اما اشتباه می‌کردم.

در حال حاضر طبقه نهم این آپارتمان که دارای شش اتاق خواب است به قیمت ۳۵ میلیارد تومان به فروش می‌رسد: ما شش پسر بودیم که مادرم همه را در یک اتاق به دنیا آورد و همان‌جا بزرگ کرد؛ مثل گربه. خودش همیشه می‌گوید شما بچه گربه‌های من بودید.

باقی بقای‌تان

از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – طنز روز، رضا ساکی

کد خبر : 3575 ساعت خبر : 3:03 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=3575
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات