عضو تیم ملی جودو :وقت تمرین مناسب در خانه جودوی خرم‎آباد نمی‌دهند

عضو سبک‎وزن تیم ملی جودو برای تمرین در خانه جودوی لرستان مشکل دارد و از این شرایط گلایه‎مند است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایسنا،احسان بهرامیان اظهار کرد: هیأت جودوی استان هیچ‎گونه همکاری با ما نمی‎کند و وقت تمرین مناسب در خانه جودوی خرم‎آباد نداریم.

وی ادامه داد: چند روز پیش رفتم تمرین کنم اما اجازه ندادند و این در حالیست که بنده باید برای کسب سهمیه المپیک تمرین جدی داشته باشم.

بهرامیان تأکید کرد: برای اینکه به آمادگی کامل برسم باید صبح و عصر تمرین کنم اما الان صبح‎ها دور پیست می‎دوم و عصرها نیز یک روز در میان و در سانس عمومی تمرین می‎کنم و چاره‎ای ندارم.

این جودوکار لرستانی در ادامه خاطرنشان کرد: هنوز یک بار رئیس هیأت جودوی استان را ندیده‎ام که بتوانم با وی درد دل کنم و این برای یک ملی‎پوش خیلی بد است که نتواند رئیس هیأتش را ببیند.

وی یادآور شد: می‎گویند صبح‎ها خانه جودو در اختیار بانوان است اما من ندیده‎ام که بانوان استفاده کنند و فقط باد به داخل خانه می‎رود.

بهرامیان با ابراز نارضایتی از هیأت جودو و اداره کل ورزش و جوانان استان، بیان کرد: هوای ورزشکاران را ندارند، بنده تنها ورزشکار خرم‎آبادی در بازی‎های آسیایی اینچئون بودم اما هیچ کاری برایم نکردند و جالب است که آقایان در اداره کل ورزش، فکر می‎کردند که بنده کشتی‎گیر هستم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد مسئولان هیأت کمی به خودشان بیایند و سانس اختصاصی در اختیار ملی‎پوش‎های جودو قرار دهند.

پایان پیام

جودو

جودو یک ورزش و هنر رزمی ژاپنی است که به پرتاب ها و کمی نیز تکنیک های خاک میپردازد.جودو به معانی راه نرمی، شیوه ظریف یا راه ملایمت و مدارا است؛ منشأ جودو، هنر جنگی تن به تن سامورایی‌ها جوجوتسو با بیش از سه هزار سال تاریخ است و جودو نسخه ی ورزشی و بسیار لطیف تر جوجوتسو است.

کد خبر : 2927 ساعت خبر : 6:14 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=2927
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات