مراسم معارفه مدیر کل جدید میراث فرهنگی لرستان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی لرستان، معارفه مدیر کل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان لرستان برگزار شد.

روزچهارشنبه مورخه ۲۸/۵/۹۴راس ساعت ۱۰:۳۰ صبح در محل سالن آمفی تئاتر این اداره و با حضور جناب آقای مهندس اصلانی معاونت محترم عمرانی استانداری استان لرستان ،جناب آقای دکتر حسینی مکارم معاونت محترم توسعه مدیریت و پشتیبانی،جناب آقای عباباف ریاست محترم حراست،جناب آقای دلبری معاونت امور استانها،مدیر کل محترم میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی،مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان،مدیر کل محترم پایانه ها وحمل  و نقل استان جناب آقای رحمانی،معاونت محترم فنی وحرفه ای استان لرستان،جراید و رسانه های محلی استان،کارکنان و کارمندان دوایر مختلف دولتی از شهرستان سلسله و جمع کثیری از افراد برگزار گردید.

این جلسه با سخنرانی جناب آقای مهندس اصلانی آغاز و طی آن به تبیین جایگاه ویژه این اداره کل در سه حوزه مختلف میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان به ایراد سخن پرداختند.سپس جناب آقای دکتر مکارم حسینی معاونت محترم توسعه و پشتیبانی سازمان  ضمن تقدیر از فعالیت های جناب آقای امانی سرپرست محترم سابق این اداره،ظرفیت های فراوان استان لرستان را به عنوان نقطه قوتی در کشور شمرده و خواستار توجه ویژه و بیشتر استانداری استان به بحث اعتباری این اداره کل گردیدند.بعد از آن ضمن تودیع جناب آقای امانی و اهدای لوح تقدیر و هدیه ، جناب آقای سلیمانی مدیر کل جدید استان به ایراد سخت پرداخته و ضمن تقدیر از زحمات کارکنان ، چشم انداز آتی این اداره را در رشد و تعالی هر چه بیشتر استان در هر سه حوزه مختلف فرهنگ ومیراث وگردشگری و صنایع دستی بر شمردند. جلسه با ذکر صلوات در ساعت ۱۳ خاتمه پیدا نمود.

پایان پیام

صنایع دستی

صنایع دستی یا کاردستی نوعی کار است که در آن لوازم تزئینی و کاربردی تنها با استفاده از دست یا ابزار ساده ساخته می‌شود. معمولاً این کلمه به روش‌های سنتی ساختن کالاها اطلاق می‌گردد. استادکاری مخصوص هر یک از این موارد مهم‌ترین ملاک است.

کد خبر : 3576 ساعت خبر : 5:16 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=3576
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات