منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان چگنی

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از مهر، فرماندار شهرستان چگنی از ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در این شهرستان خبر داد.

جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان چگنی پیش از ظهر یکشنبه به ریاست فرماندار شهرستان چگنی و با حضور رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن خرم‌آباد، مدیر کل گمرک لرستان و برخی مسئولین اتاق اصناف خرم­‌آباد و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اعضای مرتبط اداری شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه درمنان فرماندار چگنی با تاکید بر اینکه افزایش اشتغال منوط به به­بود فضای کسب و کار و افزایش سرمایه­‌گذاری بخش خصوصی است گفت: در این راستا مشکلات و بروکراسی اداری برای جذب و تشویق بیشتر سرمایه‌گذاران باید رفع شوند.

وی با تاکید بر پیگیری جدی مصوبات کارگروه و با اشاره به عملکرد چهار ماه نخست سال جاری کارگروه اشتغال و سرمایه ­گذاری شهرستان، عنوان کرد:  تعداد فرصت شغلی ایجاد شده در شهرستان چگنی تا پایان تیرماه سالجاری ۱۷۲ مورد با سرمایه گذاری بالغ بر پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است.

فرماندار چگنی با بیان اینکه  مدیران باید تلاش خود را برای اشتغالزایی مضاعف کنند و عملکرد شهرستان در ارائه تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی درخور شان این شهرستان باشد تصریح کرد: همه دستگاه‌های شهرستانی باید در پایان هر ماه آمار میزان اشتغال خود را در سامانه رصد مطابق فرم قانونی خود ثبت کنند.

درمنان از پیگیری برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان چگنی و اختصاص ۵۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی شهرستان برای این امر خبر داد و گفت: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی موجب رونق اقتصادی شهرستان و گامی مهم در راستای توسعه و شکوفایی اقتصاد استان خواهد بود.

پایان پیام

شهرستان چگنی

شهرستان چگنی از شهرستان‌های تازه تأسیس استان لرستان می‌باشد. این شهرستان در اواخر سال ۱۳۸۶ با جدا شدن دو بخش چگنی و ویسیان از شهرستان خرم‌آباد، تأسیس شد.

کد خبر : 3389 ساعت خبر : 11:21 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=3389
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات