نصب سیستم اعلام حریق در ۵ ایستگاه مخابراتی لرستان

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از مهر، رئیس واحد مهندسی ابزار دقیق و کنترل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان از نصب سیستم اعلام حریق در پنج ایستگاه این استان خبر داد.

وحید رشنو با اشاره به دستور مدیر مخابرات شرکت برای راه‌اندازی سیستم‌های اعلام حریق ایستگاه‌های مخابراتی گفت: در سیستم‌های یاد شده، سنسورهای دود و گرما در اتاق رادیو، اتاق دیزل و اتاق باتری نصب شده و کابل کشی‌های لازم و اتصال به خط تلفن برای ارسال آلارم و هشدار راه اندازی شده است.

وی گفت: این سیستم اعلام حریق در پنج ایستگاه مخابراتی ویسیان، تنگ فنی، دره شهر، تأسیسات خرم‌آباد و مرکز منطقه لرستان نصب و راه اندازی شده است.

رئیس واحد مهندسی ابزار دقیق و کنترل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان به نحوه کار این سیستم اشاره کرد و افزود: پس از بروز شعله و دود، سیستم فعال می‌شود و علاوه بر اعلام آژیر در آن ایستگاه سیستم تلفن کننده به مرکز تلفن به صورت هوشمند فعال می‌شود و آلارم آن به مرکز تلفن مرکز منطقه اعلام می‌شود.

رشنو یادآور شد: همچنین عملیات نصب ۶ دستگاه دیگر ایستگاه‌های استان در حال انجام است.

بنا بر این گزارش، رئیس واحد مهندسی برق شرکت لوله و مخابرات منطه لرستان همچنین از نصب شش عدد اکچویتور روی ولوهای ورودی و خروجی‌های پمپ‌های خط ۱۶ اینچ مرکز انتقال نفت شهدای تنگ فنی خبر داد.

علی کرمی گفت: اکچویتورهای IQ ROTORK به دلیل فرسودگی اکچویتورهای قدیمی درخواست بهره برداران مرکز و باز و بسته شدن فراوان ورودی و خروجی ولوهای پمپ‌های ۱۶ اینچ با تکنولوژی روز نصب شدند.

وی با بیان اینکه نصب اکچویتورها توسط کارکنان واحد انجام شده است، افزود: این عملیات با توجه به توقف خط ۱۶ اینچ در سه روز انجام شد.

رئیس واحد مهندسی برق شرکت لوله و مخابرات منطقه لرستان یادآور شد: وظیفه اکچویتور در شیرها، تامین نیروی برق برای باز و بسته کردن شیر و قراردادن آن در موقعیت مطلوب و متناسب با سیگنال ارسالی از طرف کنترلر است.

پایان پیام

کد خبر : 2574 ساعت خبر : 11:33 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=2574
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات