«نگاهی دیگر» در خرم‌آباد افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، عکاسان جوانی که خرداد ماه امسال نمایشگاه «عکس موبایلی» را به سرپرستی خانم مریم احسانی ترتیب دادند این بار هم گردهم آمده‌اند و عکس‌هایشان را در قالب چهار موضوع «انعکاس»، «تنهایی»،  «ایستگاه» و «رنگ» در یک فضای جدید و با فراغ بال بیشتری به نمایش گذاشته‌اند. نمایشگاهی که از لحاظ کیفیتی، هم‌تراز با گالری‌های معروف پایتخت است، اما بدون هیچ پشتیبان و حامی خاصی و فقط و فقط با انگیزه‌، پیگیری و تلاش مداوم نسل جدید عکاسان خرم‌آبادی به نتیجه رسیده و اینگونه مخاطب را مسحور خودش می‌کند.

در بیانیه‌ی این نمایشگاه آمده است:

«همه‌ی ما در ذهنمان برای کلمات تصویر می‌سازیم و اگر قرار باشد که کلمه‌ی پنجره را هزار نفر به تصویر بکشند، هزار تصویر متفاوت از آن خواهیم داشت. از این رو نمایشگاه‌ها مجالی هستند برای دوباره دیدن جهان از زاویه‌ی چشمان جستجوگر یک عکاس که به دنبال معانی تازه‌ای از کلمات می‌گردد.»

نمایشگاه «نگاهی دیگر» که روز شنبه ۱۰ مرداد ماه در نگارخانه‌ی حوزه هنری خرم‌آباد افتتاح شد تا روز پنج‌شنبه ۱۵ مرداد ماه، هر روز صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ با عکس‌هایی از مینا احمدی، سمیه احمدی، علیرضا براتی، صدرا بهاروند، کیاندخت حجاریان، سارا حسنوند، الهام داوودی، زهرا سپهوند، اکبر شاکرمی، علی عسگری، محمد فطرس، مهدی ملکنژاد و فرید نمازی میزبان نگاه‌های شماست.

نشانی: خرم‌آباد، خیابان علوی، خیابان دکتر حسابی، روبروی اداره‌ کل آموزش و پرورش، حوزه هنری لرستان.

پایان پیام

IMG-20150730-WA0000

در مورد تلفن همراه

تلفن همراه یا گوشی همراه که به آن موبایل نیز گفته می شود ، وسیله‌ای برای ارسال و دریافت صدا از طریق ارتباط رادیویی در پهنای وسیع جغرافیایی است. منظور از موبایل وسیله‌ای است که برای اتصال به شبکهٔ تلفن همراه به کار می‌رود. اولین گوشی تلفن بی‌سیم در سال ۱۹۷۳ با وزنی نزدیک به ۲ کیلوگرم ساخته شد.

کد خبر : 2619 ساعت خبر : 4:01 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=2619
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات