پروژه‎های تولید عسل با حضور نماینده UNIDO در لرستان

معاون تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: پروژه‎های کاربردی تولید عسل با حضور آقای فرناندو استبان نماینده UNIDO دفتر توسعه صنعتی سازمان ملل اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایسنا، مهندس نجیب‎زاده در جمع خبرنگاران، افزود: مصوب شده با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت جهاد کشاورزی پس از بررسی صنعت زنبورداری، پروژه‎هایی کاربردی برای بهبود و ارتقاء این صنعت و تکمیل زنجیره ارزش غذایی محصول عسل طراحی شود، که در این راستا آقای فرناندو استبان طی بازدید میدانی، نقاط قوت و ضعف و چالش‎ها و مشکلات را بررسی کنند که بتوان براساس گزارش ایشان پروژه‎های عملیاتی طراحی کرد.

وی اظهار کرد: مجموعاً ۱۹۱۶ واحد زنبورداری با جمعیتی حدود ۱۸۰ هزار فروند و اشتغالزایی ۲۳۸۶ نفر در لرستان مشغول به‎کار هستند.

 معاون تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان  تصریح کرد: در سال ۹۳، ۱۵۹۰ تن عسل تولید کرده و درحال حاضر ۴ کارخانه با ظرفیت ۵۰۰ تن بسته‎بندی عسل در استان فعال هستند.

پایان پیام

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در ۸ تیر ۱۳۹۰ و تصویب شورای نگهبان در ۱۲ تیر در راستای طرح کوچک‌سازی دولت با ادغام سه وزارت رفاه و تأمین اجتماعی، کار و امور اجتماعی و تعاون تشکیل شد. تصدی این وزارت در ابتدا و پس از تصویب مجلس برعهده عبدالرضا شیخ الاسلامی بود. هم اکنون و از ۵ آبان ۱۳۹۷ بر عهدهٔ محمد شریعتمداری است.

نخستین وزیر وزارت‌خانهٔ ادغامی عبدالرضا شیخ‌الاسلامی است که با با ۲۰۴ رأی موافق، ۳۱ مخالف و ۱۰ ممتنع رأی آورد. وی در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ استیضاح و برکنار شد. در ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ نمایندگان مجلس، با ۲۰۰ رأی موافق، ۴۰ رأی مخالف و ۱۲ رأی ممتنع از مجموع ۲۵۲ آرای مأخوذه، اسدالله عباسی را برای تصدی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزیدند. با آغاز کار دولت یازدهم و دوازدهم، علی ربیعی برای تصدی وزارت تعاون به مجلس معرفی شد و از مجلس دو بار رأی اعتماد گرفت اما در سال ۱۳۹۷ با استیضاح از کار برکنار شد. هم‌اکنون محمد شریعتمداری عهده‌دار این وزارتخانه است.

کد خبر : 3148 ساعت خبر : 12:59 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=3148
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات