احمدرضا اسعدی با «عالیجناب» جلوی دوربین می‌آید

به گزارش پایگاه خبری گلونی احمدرضا اسعدی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون که بسیاری از جوانان امروز با او و فیلم‌هایش خاطرات خوبی دارند باردیگر جلوی دوربین می‌آید و قرار است در نقش سردبیر یک خبرگزاری در مینی سریال عالیجناب ایفای نقش کند.
اسعدی بازیگر فیلم‌هایی مانند مدرسه پیرمردها، گربه آوازه‌خوان، پاتال و آرزوهای کوچک، همسردلخواه من در دهه‌ی شصت و هفتاد بوده است. او سال ٩٠ و ٩١ هم در دو فیلم ننه نقلی و آدم آهنی حضور داشت که کمتر به آنها پرداخته شد.
در طول سالهای اخیر این بازیگر پیشکسوت از راه‌های دیگری امرار معاش می‌کرد و کمتر در حرفه اصلی خود مشغول بود، مسعود ردایی تهیه کننده این مجموعه با اشاره به این مساله که باید به افراد قدیمی در حوزه فرهنگ و هنر بها و اهمیت بیشتری داد اظهار امیدواری کرد که در آینده از حضور این عزیزان در پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی بیشتر استفاده شود تا هم دلگرمی برای آنها باشد و هم احترام مضاعفی به پیشکسوت‌های این عرصه گذاشته شود.
عالیجناب یک داستان ماجراجویانه است که در شش قسمت به نویسندگی و کارگردانی سام قریبیان و تهیه‌کنندگی مشترک مسعود ردایی و علی حضرتی شهریورماه جلوی دوربین می‌رود.
سایر بازیگران این مجموعه به ترتیب حروف الفبا عبارتند از:
سعید آقاخانی، امیرآقایی، لیلااوتادی، حسین پاکدل، حسین سلیمانی، بابک حمیدیان، سحردولتشاهی، امیدروحانی، داریوش کاردان، آزاده صمدی، احسان کرمی، صالح میرزاآقایی، پریوش نظریه و حسین یاری
پایان پیام
احمدرضا اسعدی (زاده ۱۳۳۳ – گرگان) بازیگر سینما اهل ایران است.

در تابستان ۹۴ اخباری مبنی بر دستفروشی اسعدی در مقابل سینما شنیده شد. وی در این زمینه بیان کرد:

من در تمامی طول زندگی‌ام آموختم که دستم را جلوی کسی دراز نکنم و این روزها هم که در مقابل سینما «زرشک» می‌فروشم، خداوند را شاکرم که برای امرار معاشم کسب روزی حلال می‌کنم.

پیرو همین موضوع، جلسه‌ای با حضور احمدرضا اسعدی بازیگر و نویسنده و عوامل فیلم «فردا» برگزار شد و بنا بر تصمیم گروه تولیدکننده فیلم و شخص تهیه‌کننده قرار شد تمامی مبلغی که از فروش فیلم بر پرده سینماها به تهیه‌کننده می‌رسد در اختیار احمدرضا اسعدی، قرار بگیرد.

کد خبر : 3878 ساعت خبر : 9:34 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=3878
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات