«باب اسفنجی» در تئاتر

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از مهر، قرار است در فصل ۱۷ – ۲۰۱۶، تئاتر برادوی میزبان نمایشی موزیکال بر اساس انیمیشن معروف و پرطرفدار «باب اسفنجی شلوار مکعبی» شود.

«باب اسفنجی شلوار مکعبی» نام انیمیشن پرطرفداری از کمپانی نیکلودوین است که از سال ۱۹۹۹ پخش شده است. پخش این انیمیشن با استقبال بسیار زیادی مواجه و باب اسفنجی یکی از شخصیت‌های مورد علاقه بسیاری از مردم در سراسر جهان شد. بعد از ساخت و اکران فیلم «باب اسفنجی شلوار مکعبی» در سال ۲۰۰۴ و استقبال و فروش بالایی که داشت، حالا نوبت به تولید نمایشی موزیکال بر اساس این انیمیشن پرطرفدار و معروف جهانی رسیده است. قرار است تئاتر موزیکالی بر اساس «باب اسفنجی شلوار مکعبی» در فصل ۱۷ – ۲۰۱۶ تئاتر برادوی، روی صحنه برود.

طبق برنامه اعلام شده این تئاتر موزیکال اجرای خود را از روز ۷ ماه ژوئن ۲۰۱۶ (خردادماه ۹۵) در سالن تئاتر اورینتال آغاز خواهد کرد. کارگردانی تئاتر موزیکال «باب اسفنجی شلوار مکعبی» را تینا لاندا بر عهده دارد و موسیقی این اثر نمایشی نیز از میان آثاری از استیون تایلر و جو پری (گروه ارواسمیت)، جان لجند، پرینس و دیوید بویی است.

کمپانی نیکلودوین به عنوان صاحب امتیاز «باب اسفنجی شلوار مکعبی» تهیه‌کنندگی تئاتر موزیکال مورد نظر را عهده‌دار است.

پایان پیام

باب‌اسفنجی شلوارمکعبی

باب‌اسفنجی شلوارمکعبی یک سریال تلویزیونی انیمیشنی آمریکایی محصول شبکه نیکلودین است که پخش آن از سال ۱۹۹۹ شروع شده و تاکنون ادامه دارد. باب اسفنجی دارای طرفداران زیادی است و فصل ۱۳ آن به تازگی تمام شده و فصل بعدی آن به زودی شروع می شود.

باب اسفنجی شلوار مکعبی یک مجموعه تلویزیونی کمدی ماجراجویی متحرک آمریکایی است که توسط مربی و انیماتور علوم دریایی استیون هیلنبرگ برای نیکلودین ساخته شده است. این مجموعه شرح ماجراهای شخصیت باب اسفنجی و دوستان آبزی او در شهر خیالی زیر آب بیکینی باتم است. پنجمین مجموعه انیمیشن پرطرفدار آمریکایی، محبوبیت آن را به یک حق رای دادن در رسانه تبدیل کرده است. این سریال دارای بالاترین امتیاز برای پخش در بیشترین توزیع شده ترین ملک نیکلودین و ViacomCBS Domestic Media Networks است. حق رای دادن رسانه بیش از ۱۳ میلیارد دلار درآمد تجاری برای نیکلودین ایجاد کرده است.

کد خبر : 4367 ساعت خبر : 4:23 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=4367
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات