بازدید از مناطق سیل‌زده

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایسنا، رییس سازمان مدیریت بحران کشور به همراه جمعی از معاونان و فرمانداران مناطق سیل‌زده از بخش‌های درگیر سیلاب در شهرستان پاکدشت و روستای توچال بازدید کرد.

اسماعیل نجار در حاشیه بازدید از این مناطق گفت: خوشبختانه سیل اخیر به منازل مسکونی خساراتی وارد نکرده اما خساراتی به چندین دستگاه خودروی سواری و خسارات جزیی‌تر به بخش‌های کشاورزی و… وارد کرده است.

وی با اشاره به فوت ۱۲ تن در سیلاب اخیر در سراسر کشور اظهار کرد: متاسفانه تا به این لحظه آمار کشته شدگان ناشی از سیل ۱۲ نفر است و بیشترین منطقه‌ای که در سیل‌های اخیر کشور دچار آسیب‌دیدگی شد، همین روستای توچال از توابع پاکدشت است.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه اعلام رقم دقیق خسارات ناشی از سیلاب نیازمند جمع‌بندی‌های لازم و اتمام کار کارشناسان است، اظهار کرد: متاسفانه این حادثه در روزهای پایانی آخر هفته رخ داد و به علت آن شمار زیادی از شهروندان در جاده‌ها حضور داشتند. متاسفانه طغیان کانال قیام‌دشت و همین‌طور سرریز شدن آب‌های سطحی در جاده‌ها منجر به آبگرفتگی معابر و بروز این حادثه شد.

نجار درباره پیش‌بینی‌های انجام شده از وقوع این حادثه نیز گفت: نسبت به بروز سیلاب پیش‌بینی‌های لازم انجام شده و دستگاه‌های امدادی در آماده‌باش بودند اما این حادثه تنها در حدود طول ۲۰۰ متر از جاده رخ داده و در دیگر بخش‌ها مشکل خاصی نداشتیم و باید بررسی شود که چرا تنها در حدود ۲۰۰ متر از جاده قیام‌دشت این اتفاق رخ داده و کانال انتقال آب چه مشکلی داشته است.

پایان پیام

کد خبر : 5181 ساعت خبر : 4:43 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=5181
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات