کتاب‌ صوتی «تنور و داستان‌های دیگر»

کتاب‌ صوتی «تنور و داستان‌های دیگر»

مجموعه داستان «تنور و داستان‌های دیگر» هوشنگ مرادی‌ کرمانی هم به صف کتاب‌های صوتی پیوست.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایسنا، «تنور و داستان‌های دیگر» شامل مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه شیرین و جذاب برآمده از ذات قصه‌گوی ساده و صمیمی مرادی‌ کرمانی است که شاید تا پیش از شنیده شدن در این کتاب صوتی در سایه داستان‌های معروف‌تر این نویسنده گم شده بودند اما بازخوانی و شنیدن و دقیق شدن در آن‌ها است که نشان می‌دهد مرادی‌ کرمانی چگونه توصیف و صحنه‌پردازی و شخصیت‌پردازی داستانی را در خدمت محتوا و ذات ظریف انسانی درآورده است و امروز این داستان‌ها هستند که به صدا درآمده و خود حکایت‌کننده طبع ظریف راوی‌شان می‌شوند.

این داستان‌ها در توصیف خصوصیات کودکان و نوجوانانی که آن‌ها را ساخته‌اند بسیار با وسواس و توام با جزییات عمل کرده و از همین رو توانسته رفتارها، حرکت‌ها و در یک کلام شخصیت آن‌ها را با مهارت توصیف کند و به نمایش بکشد.

این اثر با مقدمه‌ای همراه است که مرادی‌ کرمانی با صدای خود برای شنوندگان داستان‌هایش به یادگار گذاشته و به متن کتاب ویژگی‌ای نوستالژیک می‌بخشد.

نسخه صوتی «تنور و داستان‌های دیگر» را انتشارت نوین کتاب در قالب یک لوح فشرده ۲۶۰ دقیقه‌ای با صدای شاهین علایی‌نژاد و موسیقی مهدی زارع با قیمت ۱۲ هزار تومان منتشر کرده است.

پایان پیام

کد خبر : 5285 ساعت خبر : 8:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=5285
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات