توضیحات جوان درباره «خندوانه»

به گزارش پایگاه خبری گلونی رامبد جوان که این روزها درگیر برگزاری نخستن مسابقه‌ی بازیگری در ایران است، توضیحاتی را در مورد برنامه‌ی «خندوانه» نوشته‌ است.
او این متن را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.
سلام رفقا.
چند تا نکته:
١- ممنون از حمایت‌هاتون.
٢- دوستتون دارم.
٣- آبیارى قطره‌اى، فاز اولش در یک روستاى به شدت محروم نزدیک جیرفت شروع شده که نیما و دانیال با گروه آقاى کریمى الان اونجان و دارن برامون گزارش تهیه مى کنن و به زودى نمایشش مى‌دیم.
۴- بابت مسابقه کتابخوانى هم چون استقبال فوق العاده اى شده سیستم توزیع مقادیرى دچار مشکل شده و با کمى تاخیر کتاب‌ها به دست شرکت کننده‌هایى خرید کردم خواهد رسید.
۵- دوباره دوستتون دارم.
۶- بابت مورد ۴ هم ما به زمان مسابقه اضافه خواهیم کرد.
٧- بعضی‌ها هم نکاتى راجع به کسب درآمد اینجانب از این مسابقه فرمودند که بزرگوارانه[علامت خنده] نشنیده مى‌گیرم چون رسماً تهمت و توهین به حساب مى‌آد و مى‌ذارم به حساب شوخى و طنازیشون.!!!
٨- ارادت.
٩-مخلص.
١٠-شاد باشین.

پایان پیام

در مورد برنامه خندوانه

خندوانه نام برنامه‌ای تلویزیونی به کارگردانی و اجرای رامبد جوان است که در هر قسمت با چهره‌های سرشناس سینما، تلویزیون، ورزش، سیاست و مانند آن در مورد خنده و شادی گفتگو می‌کند. خندوانه برای مدت‌ها در کنار برنامه‌های دیگری مانند دورهمی و … یکی از پر مخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی ایران محسوب می‌شود. این برنامه از هنرمندانِ محبوب و معروفِ دیگر نیز بی‌بهره نمانده و هفته‌ای چند شب یک خنداننده به برنامه می‌آید. همچنین، مهمانان دیگری از میان افراد موفق جامعهٔ ایرانی نیز دارد. این برنامه در اسفند ماه سال ۹۸ مجدداً از شبکه‌های نسیم و اول سیما پخش شد. فصل هفتم خندوانه قرار بود از آبان ماه ۱۳۹۹ پخش شود که به دلیل محدودیت‌های ناشی از کرونا انجام نشد.

ایدهٔ اجرای برنامه، یک بار در سال ۱۳۸۳ توسط رامبد جوان به شبکهٔ پنج داده شده بود، ولی به خاطر تأمین نشدن بودجه و مسائلی آن ساخت این برنامه به تعویق افتاد.

از ۲۰۰۰ مقاله‌ای که دربارهٔ خندیدن و خنده در جهان تألیف و نوشته شده بود، تقریباً ۹۰۰ مورد استخراج و بن‌مایه علمی برنامه شد. بارزترین بخش این مقالات توجه به اثرات حیرت‌انگیز خنده در انسان‌ها بود.

کد خبر : 4190 ساعت خبر : 9:22 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=4190
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات