درخواست اعتبار برای مسکن مهر

درخواست اعتبار برای مسکن مهر

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان لرستان، جلسه شورای مسکن استان با حضور مهندس امیرکمالی نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر برگزار گردید.

دراین جلسه استاندار لرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران عامل آب و فاضلاب و شرکت توزیع برق به سبب زحمات انجام شده در بحث انشعابات آب و برق مسکن مهر استان خواستار اختصاص اعتبار لازم برای نهایی کردن این پروژه‌ها شد.

در ادامه این جلسه مهندس کرم‌وند، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده این شرکت در پروژه مسکن مهر استان به کمبود اعتبار لازم برای اجرای انشعابات مسکن مهر اشاره نمود و با بیان اینکه به دلیل نداشتن اعتبار لازم از منابع جاری، خواستار اختصاص بودجه مناسب برای اجرای پروژه‌ها شدند.

در ادامه این جلسه مهندس امیرکمالی نماینده وزیر نیرو، ضمن تشکر از حمایت‌های استاندار استان از مدیران صنعت آب و برق، به روند وضعیت پروژه‌های مسکن مهر در کشور پرداخته و یکی از دلایل اصلی پیشرفت این پروژه‌ها را نداشتن اعتبار لازم دانسته و با تاکید بر اینکه این وزارت خانه تمام تلاش و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام خواهد داد تا وظایف خود را در این پروژه‌ها به نحو احسن انجام دهد.

وی در پایان از تخصیص اعتبار لازم برای پروژه‌های مسکن مهر استان در بحث انشعابات آب و برق، قول مساعدت داد.

پایان پیام

کد خبر : 5004 ساعت خبر : 5:27 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=5004
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات