رادیو گلونی: شعار خیبر را درست ادا کنیم

رادیو گُلوَنی: شعار خیبر را درست ادا کنیم

به گزارش پایگاه خبری گلونی، یکی از شعارهای تیم خیبر خرم‌آباد محل مناقشه طرفداران این تیم شده بود. در این برنامه رادیویی رضا ساکی از این مناقشه گفته است.

باشگاه فوتبال خیبر خرم‌آباد یک باشگاه فوتبال ایرانی واقع در شهر خرم‌آباد است که در سال ۱۳۶۳ تأسیس شده‌است. این باشگاه هم‌اکنون در لیگ دسته یک فوتبال ایران بازی می‌کند.
این باشگاه در طول حیات خود تنها یک بار در جام قدس ۶۹–۱۳۶۸، موفق به حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران شده‌است.
همچنین، تیم خیبر در سال ۱۳۶۵ موفق به حضور در فینال مسابقات جام حذفی شد که در آن بازی با نتیجه ۲–۰ برابر ملوان بندر انزلی مغلوب شد و به مقام دوم جام حذفی در آن سال دست یافت. خیبر پیش از بازی پایانی، در بازی نیمه‌نهایی همین مسابقات توانست تیم پرسپولیس تهران را با دو گل که یکی از آن‌ها در میانه میدان روانه دروازه این تیم شد، از پیش رو بردارد. باشگاه خیبر خرم‌آباد در آبان ۱۳۹۹ با خرید امتیاز لیگ یکی باشگاه فوتبال اروند خرمشهر در فصل ۱۳۹۹–۱۴۰۰ لیگ آزادگان شرکت می‌کند.
رادیو گُلوَنی: شعار خیبر را درست ادا کنیم.

 

رضا ساکی کیست؟

روزنامه‌نگاری را در سال ۱۳۷۸ آغاز کردم و در نشریاتی و رسانه‌هایی همچون گل‌آقا، همشهری، شرق، مدیریت رسانه، جام‌جم، ایران، مردم سالاری، قدس، چلچراغ، ایسنا، رادیو جوان، رادیو فرهنگ، رادیو پیام و… به صورت دائم یا موقت نوشته‌ام.

دبیری در رسانه: دبیری بخش طنز مجله چلراغ، سردبیری روزنامه وقایع‌تهرانیه، سردبیری برنامه‌های رادیویی، سردبیری برنامه‌های تلویزیونی.

دبیری نشست‌های فرهنگی هنری: از جمله دگرخند، مکتب‌خانه طنز در حوزه‌هنری از سال ۱۳۸۴.

تهیه‌کنندگی: برنامه‌های متعدد رادیویی از سال ۱۳۸۳ و اجرای کنسرت‌های موسیقی و برنامه‌های فرهنگی و جشنواره‌های میدانی.

ایده‌پرداز و مجری: روز گلونی، پویش آسمانت را پس بگیر، پویش ملی حامیان قلعه فلک‌الافلاک، پویش محیط زیستی ویردار، جشنواره طنز ۱۸ کلمه‌ای، پویش شش در چهار.

داوری: جشنواره استندآپ‌کمدی اصفهان، داوری نشریات دانشجویی علوم پزشکی، داوری جشنواره طنز سوره، داوری جشنواره‌های رادیویی، داوری مسابقه عکاسی حمل و نقل.

سابقه تدریس: مرکز آموزش صداوسیما، حوزه‌هنری، دانشگاه علمی‌ کابردی و… در زمینه رسانه و طنز.

آثار: ساسات، بابا باتری‌دار می‌شود، اصن یه وضی، منتقدی از شوروی سابق و سمساری.

 

 

کد خبر : 4179 ساعت خبر : 10:47 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=4179
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات