سیگنال‌‌های پیتر پیرحسینلو شنیده می‌شوند

پیتر پیرحسینلو با سیگنال، تجربه جدیدی از صدا، موسیقی و فضا را در آپ‌آرت‌مان به اشتراک می‌گذارد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مؤسسه فرهنگی هنری آپ‌آرت‌مان در دومین برنامه از مجموعه برنامه‌های موسیقی «من و سازم» غروب جمعه ۲۷ شهریور میزبان پیتر پیرحسینلو خواهد بود. پیرحسینلو در این اجرا تحت عنوان«سیگنال» مجموعه‌ای از تجربیاتش را در قالب صدا و موسیقی عرضه می‌کند. وی با استفاده از ساز، کامپیوتر و ابزارهای الکترونیکی سعی در به اشتراک گذاشتن فضای ذهنی خود با مخاطبان خواهد داشت.

این اجرا تحت تاثیر موسیقی تجربی(prepared guitar), موسیقی محلی ایران، هنر بداهه و نقاشی انتزاعی خواهد بود و برای علاقه مندان به موسیقی مدرن فرصت خوبی است تا در این اتفاق تازه و منحصربه فرد سهیم باشند.

«من و سازم» مجموعه برنامه‌های حوزه موسیقی مؤسسه آپ‌آرت‌مان است که توسط گروه خلاق فیل ایده‌پردازی، طراحی و اجرا می‌شود. برنامه‌هایی که هدف اصلی آنها به اشتراک گذاشتن تجربه‌های شخصی نوازنده‌ها و موسیقیدان‌هاست. تجربه‌هایی که کمتر در کنسرت‌ها و اجراهای رسمی دیده و شنیده می‌شوند و ارزش‌های هنری خاص خود را دارند. تجربه‌هایی که مبنای خلاقیت موسیقیدان‌ها به شمار می‌روند. مؤسسه آپ‌آرت‌مان در تلاش است مجموعه برنامه‌های «من و سازم» را هر هفته جمعه‌ها به شکل مستمر برگزار کند.

این برنامه با بلیت ۳۰ هزار تومانی در ساعت‌ ۲۱ روز جمعه۲۷ شهریور برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند با شماره ۸۸۸۶۰۴۳۹ تماس گرفته یا به کتابفروشی و فروشگاه گاندو واقع در خیابان ایرانشهر، خیابان کلانتری، پلاک ۴۸ مراجعه کنند.

پایان پیام

کد خبر : 4998 ساعت خبر : 4:24 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=4998
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات