طرح کارت هوشمند ملی در لرستان
به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت احوال لرستان، مدیرکل ثبت احوال لرستان در کارگاه آموزشی کاربران دفاتر پیشخوان که در سالن کنفرانس اداره کل ثبت احوال استان لرستان برگزار شد گفت در راستای اجرای طرح صدور کارت هوشمند ملی و توسعه دولت الکترونیک ۱۱ دفتر پیشخوان خدمات دولت جهت اجرای طرح کارت هوشمند ملی در سطح استان راه اندازی شد.
آقای مصطفی امانیپور درحاشیه برگزاری کارگاه اموزشی که برای کاربران دفاتر پیشخوان خدمات دولت توسط حوزههای فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی و اسناد هویتی برگزار گردید هدف از راه اندازی این دفاتر را سهولت در خدمت رسانی به مردم و همچنین اخذ بیشتر درخواستهای مردم جهت کارت هوشمند ملی عنوان کرد و گفت که امیدواریم با کمک این دفاتر گامی اساسی در ارائه خدمات مطلوب به مردم برداریم.
وی همچنین گفت در این کارگاه آموزشهای لازم در خصوص چگونگی پیش ثبتنام – اخذ درخواست و ثبت نام نهایی کارت هوشمند ملی و فرایند انجام کار توسط خانم بهاروند معاون فناوری اطلاعات وآمار جمعیتی و همچنین در خصوص شرایط و نحوه احراز هویت متقاضیان و رعایت موارد ایمنی و مسئولیت قانونی دفاتر و کاربران در قبال ارائه خدمات توسط آقای محمد جواد آزادی کارشناس اسناد هویتی این اداره کل تدریس گردید که نهایتا در پایان از شرکت کنندگان در این کارگاه آزمونی کتبی جهت ارزشیابی آنها به عمل آمد.
پایان پیام
کد خبر : 5278 ساعت خبر : 6:37 ب.ظ