فرزین طهرانیان در آپ‌آرت‌مان

فرزین طهرانیان در آپ‌آرت‌مان

به گزارش پایگاه خبری گلونی رسیتال-کارگاه گیتار کلاسیک با نوازندگی فرزین طهرانیان جمعه ۱۳ شهریور در مؤسسه آپ‌آرت‌مان برگزار می‌شود.
مؤسسه فرهنگی هنری آپ‌آرت‌مان در اولین برنامه از مجموعه برنامه‌های موسیقی «من و سازم»، عصر جمعه ۱۳ شهریور میزبان رسیتال-کارگاه گیتار کلاسیک فرزین طهرانیان خواهد بود. طهرانیان در این برنامه به اجرای قطعاتی از هاینریش آلبرت، جورج مورل، ویلیام بیویز، رابرت بندیکت، دیوید پریچارد، نیکیتا کوشکین، دیه‌گو پوخول و آستر پیاتزولا و اندرو یورک خواهد پرداخت.

فرزین طهرانیان گیتاریست، پداگوگ و استاد دانشگاه متولد سال ۱۳۵۶ در تهران است. وی دو دوره در فستیوال موتیوهای اسپانیایی در شهر کی‌یف شرکت داشته و به اجرای موسیقی پرداخته است.. در سال ۱۳۸۱ به آکادمی ملی موسیقی اوکراین راه پیدا کرده در کلاس پروفسور میخایلنکو به تحصیل پرداخت. او در سال ۱۳۸۷ با مدرک کارشناسی ارشد در رشته نوازندگی گیتار کلاسیک از این آکادمی فارغ التحصیل شد. در این مدت به صورت فعال در مسترکلاس‌های: آنیلو دیزدریو، هاپکینسون اسمیت و نیکیتا کوشکین شرکت کرده است. همچنین دوره کارگاه گیتار جز استاد مالاتکوو از اوکراین را به پایان برده است.

فرزین طهرانیان در آپ‌آرت‌مان
تا کنون کتاب‌های سیر آموزش گیتار کلاسیک، اصول پایه آموزش موسیقی، هارمونی مقدمانی جز برای گیتار کلاسیک و تکنیک‌های روزانه گیتار کلاسیک از او به چاپ رسیده است. از جمله فعالیت‌های طهرانیان می‌توان به اجرای رسیتال‌های متعدد، مقالات، تدریس گیتار کلاسیک و جز، مسئول بخش گیتار کلاسیک بیست‌وهفتمین دوره جشنواره فجر، تکنوازی گیتار کلاسیک در خانه موسیقی ایران برای حمایت از تولیدات موسیقی داخلی و نوازنده مدعو در جشنواره بین‌المللی گیتار چرنیگو اوکراین اشاره کرد.
«من و سازم» مجموعه برنامه‌های حوزه موسیقی مؤسسه آپ‌آرت‌مان است که توسط گروه خلاق فیل ایده‌پردازی، طراحی و اجرا می‌شود. برنامه‌هایی که هدف اصلی آنها به اشتراک گذاشتن تجربه‌های شخصی نوازنده‌ها و موسیقیدان‌هاست. تجربه‌هایی که کمتر در کنسرت‌ها و اجراهای رسمی دیده و شنیده می‌شوند و ارزش‌های هنری خاص خود را دارند. تجربه‌هایی که مبنای خلاقیت موسیقیدان‌ها به شمار می‌روند. مؤسسه آپ‌آرت‌مان در تلاش است مجموعه برنامه‌های «من و سازم» را هر هفته جمعه‌ها به شکل مستمر برگزار کند.
این برنامه با بلیت ۴۵ هزار تومانی در ساعت‌های ۱۹ و ۲۱ روز جمعه برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند با شماره ۸۸۸۶۰۴۳۹ تماس گرفته یا به کتابفروشی و فروشگاه گاندو واقع در خیابان ایرانشهر، خیابان کلانتری، پلاک ۴۸ مراجعه کنند.

برای خواندن مطالب دیگر می‌توانید به سایت گلونی مراجعه کنید.

ویدیوهایی درباره این موضوع در آپارات گلونی ببینید.

پایان پیام

کد خبر : 4289 ساعت خبر : 11:02 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=4289
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات