فیلمبرداری فیلم سینمایی «کارواجار» به پایان رسید

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از تسنیم، فیلمبرداری فیلم سینمایی «کارواجار» به کارگردانی آناهید آباد که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی و سینمای ملی ارمنستان تولید شده است در ارمنستان به پایان رسید.

«کارواجار» اولین ساخته آناهیدآباد به عنوان کارگردان، پس از پنجاه جلسه فیلمبرداری در ارمنستان، اول شهریور ١٣٩۴ به پایان رسید. موضوع این فیلم به مشکلات اجتماعی زنان و کودکان می‌پردازد.

در این فیلم سینمایی نارینه گریگوریان، شانت هوانیسیان، سرگی توماسیان، ورژ کاسونی، مارجان آودیسیان، روزا آویدیسوا، دیگران داویدیان، نانور پطروسیان، اولینا آدامیان، یلونا ملیک ستیان، پاول مگردیچیان، مارات داویدیان و … حضور دارند.

«کارواجار» روایت داستانی است که به مسائل اجتماعی انسان معاصر می‌پردازد و ساخت آن با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی و سینمای ملی ارمنستان تولید می‌گردد.

در این فیلم سینمایی افرادی از جمله بهروز پاک‌نهاد مجری طرح، حسن کریمی مدیر فیلمبرداری، بهزاد کزازی مدیر هنری، بابک اردلان صدابردار، میشا جودت طراح چهره پردازی، بهداد امینی دستیار کارگردان، محسن بهاری منشی صحنه هستند.

پایان پیام

زندگی نامه آناهید آباد

 

آناهید آباد کارگردان، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز ایرانی ارمنی‌تبار است.

وی فارغ‌التحصیل رشته زبان ارمنی است. وی با گذراندن دوره فیلمسازی در مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی و دستیاری کارگردان و برنامه‌ریز در فیلم «خلع سلاح» به کارگردانی محمدرضا داوودنژاد فعالیت سینمایی را آغاز کرد.

آباد که سابقه سال‌ها دستیاری چهره‌هایی چون بهرام بیضایی، واروژ کریم مسیحی، علیرضا داوودنژاد و احمدرضا درویش را در کارنامه دارد. وی با ساخت فیلم «کارواجار» در سال ۱۳۹۴ اولین تجربه کارگردانی خود را در سینما پشت گذاشته‌است.

آناهید آباد با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر بر روی کارگردانی تمرکز دارد، اظهار کرد: من بعد از فارغ‌التحصیل شدن در دانشگاه برای تجربه فضای حرفه‌ای کارگردانی، کارم با دستیاری کارگردان‌های مختلف شروع کردم؛ ولی از همان ابتدا علاقه من به کارگردانی بود، به همین خاطر کار دستیاری و برنامه‌ریزی را قبول کردم تا بتوانم در این فضا تجربه کسب کنم. هرچند که اولین پروانه ساختم را در سال ۷۴ گرفتم و حالا بعد از بیست سال اولین فیلم سینمایی‌ام را ساخته‌ام.

آناهید آباد قبلا رئیس کانون برنامه ریزان و دستیاران کارگردان بوده است.

کد خبر : 3907 ساعت خبر : 2:06 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=3907
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات