کمک ۳ میلیارد ریالی برای خیبر

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از تسنیم، شهردار خرم‌آباد گفت:شهرداری خرم‌آباد از محل اعتبارات جاری خود، ۳ میلیارد ریال به تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد کمک می‌کند.

یحیی عیدی‌بیرانوند شامگاه یکشنبه در جلسه شورای شهر خرم‌آباد اظهار داشت: استانداری ۳۰۰ میلیون تومان برای اجرای پروژه‌های عمرانی به شهرداری کمک کرده است و امکان پرداخت آن به تیم خیبر وجود ندارد، در نتیجه ما از محل اعتبارات جاری خود، ۳۰۰ میلیون تومان به تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد کمک می‌کنیم.

جابر وفایی عضو شورای شر خرم آباد نیز افزود: استانداری بنا دارد که یک حمایت مالی میلیارد تومانی از تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد، داشته باشد.

وی افزود: ولی به‌دلایل خاصی، استانداری این مبلغ را در اختیار برخی از دستگاه‌ها قرار داده تا از طریق ادارات این حمایت مالی صورت بگیرد که در این میان سهم شهرداری ۳۰۰ میلیون تومان است.

حسین عزیزپور، از دیگر اعضای شورای شهر خرم‌آباد با ابراز خرسندی از حمایت مالی تیم فوتبال خیبر، گفت: این تیم شناسنامه ورزشی استان لرستان است که اگر مورد حمایت مالی قرار نگیرد، شکست می‌خورد.

وی افزود: تیم خیبر هشت هزار تماشاگر دارد و یکی از تیم‌های محبوبی است که با دست خالی با تیم‌هایی که از پشتوانه مالی بسیار قوی برخوردارند، رقابت می‌کند، بنابراین حمایت از این تیم الزامی است.

در این جلسه مقرر شد که به مناسبت دهه ولایت، از تاریخ ۱۵ شهریور تا ۱۵ مهرماه امسال، ۲۵ درصد تخفیف به مدت یک ماه با احتساب روزهای تعطیل، به همه عوارضات ساختمانی با رعایت قوانین و مقررات تعلق بگیرد و البته سقف تخفیف ۴۰ درصدی نیز برای کسانی که نسبت به تسفیه جرائم ماده ۱۰۰ خود اقدام کنند، لحاظ ‌شود.

پیشنهاد شهرداری خرم‌آباد، مبنی بر خرید کارخانه شن و ماسه به مبلغ یک میلیارد تومان از شرکت کوشا بهار خرم، به‌منظور تأمین مصالح پروژه‌های عمرانی شهرداری، به بحث و بررسی گذاشته شد که اعضا پس از تبادل نظر هیچ رأی و نظری برای آن صادر نکردند، بلکه تصمیم‌گیری در مورد این موضوع را، منوط به ارائه جزئیات کارشناسی شده این طرح کردند، تا مشخص شود که آیا خرید این کارخانه برای شهرداری مقرون به صرفه هست و می‌تواند یک منبع درآمد پایدار برای شهرداری باشد و یا اینکه فقط هزینه‌هایی را به شهرداری تحمیل می‌کند؟

در پایان علی جهان‌آرا، رئیس شورای شهر خرم‌آباد نیز از طرح تعریض خیابان سه راه الشتر و ابتدای خیابان انقلاب خبر داد و افزود: در حال حاضر توافقاتی با مالکان، خیابان سه راه الشتر در حال انجام است و این‌ یک توافق کلیدی است که مقدمه شروع تعریض این خیابان را رقم می‌زند.

پایان پیام

کد خبر : 4245 ساعت خبر : 9:40 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=4245
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات