اینترنت موبایل در لرستان

اینترنت موبایل در لرستان

مروری بر خبرهای روز استان که هر روز به طور ویژه در پایگاه خبری گلونی منتشر می‌شود:

روزنامه امروز را با یک خبر متفاوت شروع می‌کنم. یعنی همین اول روزنامه می‌خواهم بروم سراغ یک خبر از تکنولوژی که تسنیم داشت. مدیر عامل شرکت مخابرات لرستان شامگاه دوشنبه در جشنواره زمستانی همراه اول که در سالن آمفی‌تئاتر بانک صادرات لرستان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت حادثه منا، اظهار داشت: شرکت مخابرات بعد از انقلاب اقدامات ارزشمندی انجام داده و هرروز شاهد اقدامات گسترده آن هستیم. اکنون شهرها و اکثر روستاهای استان به شبکه تلفن ثابت، موبایل و اینترنت متصل شده به‌طوری‌که حتی در اکثر روستاهایی که زیر ۲۰ خانوار هستند نیز خدمات ارائه‌شده و این برنامه ادامه دارد. جاده‌های اصلی لرستان به‌صورت گسترده زیرپوشش شبکه تلفن همراه هستند و به عبارتی می‌توان گفت ۹۹ و نیم درصد جاده‌های اصلی استان پوشش تلفن همراه دارند و تلاش برای پوشش بیشتر آن ادامه دارد. حدود ۵۰ سایت اینترنت موبایل تا پایان امسال در لرستان راه‌اندازی می‌شود.

اینترنت موبایل در لرستان

در همین زمینه فرماندار پلدختر امروز خواستار برطرف کردن مشکلات ارتباطات و مخابراتی پلدختر شد. نورالدین درمنان، ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان پلدختر با بیان این‌که دولت همواره توجه ویژه‌ای به رشد و توسعه روستاها و رفع مشکلات نقاط محروم دارد اظهار داشت: ایجاد امکانات مخابراتی در مناطق روستایی نیاز به عزم جدی مسئولان دارد. وضعیت اینترنت و پوشش تلفن همراه در شهرستان پلدختر مناسب نیست و مردم از آنتن دهی تلفن همراه گلایه‌مند هستند.

خبری داریم برای مسافرین فردای بروجرد- اراک. طی خبر فارس، رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد، حبیب جمشیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: کیلومتر ۲۲ مسیر محور بروجرد به اراک فردا ۱۵ مهرماه از ساعت هشت صبح تا ۱۶ عصر به طور کامل مسدود می‎شود. این انسداد به واسطه انجام عملیات انفجار و ریزش‌برداری گردنه محور بروجرد به اراک با هدف تعریض جاده رخ می‎دهد. اطلاع‌رسانی انسداد این محور در ساعات یاد شده از طریق بخشداری‎ها، پلیس راهور، صدا و سیما و خبرگزاری‎ها انجام شده و این اطلاعیه به صورت مکتوب به همه نهادهای و ادارات این شهرستان اعلام شده است. این هم از ما. منظورم این است ما هم به اطلاع‌تان رساندیم که کسی دچار مشکل نشود.

امروز با خبری که مهر داشت فرمانده انتظامی بروجرد از کاهش ۳۰ درصدی سرقت‌ها در این شهرستان خبر داد. وی با بیان اینکه با تلاش نیروهای انتظامی شهرستان تاکنون ۳۰ درصد کاهش وقوع سرقت ها را داشته‌ایم گفت: همچنین کاهش ۴۳ درصدی قتل و کشف صد درصدی قتل را در شهرستان داشته‌ایم.

اینترنت موبایل در لرستان

بر اساس خبر دیگر مهر مدیر کل دامپزشکی لرستان هم خبری از واکسینه شدن ۹۰ درصد دام‌های عشایر لرستان داشت. ابراهیم توکلی ظهر سه شنبه در همایش روز دامپزشکی در محل سالن همایش‌های آموزش و پژوهش استانداری لرستان با بیان اینکه استان لرستان قطب دامپروری کشور محسوب می‌شود اظهار داشت: همچنین این استان جایگاه مهمی در حوزه تولیدات محصولات دامی در سطح کشور را دارد. مدیر کل دامپزشکی لرستان همچنین به کاهش ۸۵ درصدی بیماری طاعون نشخوار کنندگان کوچک در استان اشاره کرد و گفت: همچنین طی امسال واکسیناسیون ۹۰ درصد دامهای عشایر سطح استان علیه بیماری های خطرناک مانند تب مالت، تب برفکی، طاعون نشخوار کنندگان کوچک، آبله و … صورت گرفته است.

و اما حادثه جانسوز منا. به نقل از فارس، ظهر امروز پیکر مطهر یکی از حجاج جان‌باخنه فاجعه منا با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، فرماندار خرم‌آباد، جمعی از مسئولان و مدیران استان لرستان و اقشار مختلف مردم در خرم‌آباد تشییع و در بخش پل‌هرو به خاک سپرده شد. حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی در این مراسم گفت: چیزی که التیام‌بخش است، این است که قطعا خداوند انتقام خون حجاج را از ظالمان آل‌سعود می‌گیرد و در واقع فاجعه منا زمینه سقوط آل‌سعود را فراهم کرده است.

پایان پیام

گزارش‌گر: آرشین ساکی

کد خبر : 5773 ساعت خبر : 8:26 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=5773
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات