جشنواره نمایشنامه‌ خوانی بهاران

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از روابط عمومی موسسه بهاران، دومین جشنواره نمایشنامه خوانی بهاران از ۴ تا ۲۷ مهر به دبیری اصغر نوری در خوانش خانه ساعدی موسسه بهاران برگزار می‌شود.

photo_2015-09-26_20-01-34
این جشنواره با شرکت ده گروه برگزار می‌شود که ده نمایشنامه ایرانی و خارجی را به مدت دو یا سه شب در خوانش خانه ساعدی نمایشنامه خوانی می‌کنند.
آیین افتتاح دومین جشنواره نمایشنامه خوانی بهاران، چهار مهر، ساعت ۶، با حضور هنرمندان و اساتید تئاتر و همزمان با مراسم افتتاح خوانش خانه ساعدی برگزار شد. در این مراسم، ابتدا استاد جعفر والی که در سال‌های دور چند نمایشنامه از غلامحسین ساعدی را به روی صحنه برده‌اند، درباره ساعدی و نمایشنامه‌های او سخنرانی  کرد. سخنران بعدی، یکی از بهترین چهره‌های درام معاصر ایران، آقای محمد امیر یاراحمدی خواهند بود که راجع به شیوه اجرایی نمایشنامه خوانی صبحت کرد. پایان بخش آیین افتتاح، اجرای نمایشنامه خوانی “ستاره شناس” نوشته دیدیه ون کولارت، به ترجمه و کارگردانی اصغر نوری بود.

جشنواره نمایشنامه‌ خوانی بهاران

دومین جشنواره نمایشنامه خوانی بهاران، از ۴ تا ۲۷ مهر، ساعت ۱۹٫۳۰، در خوانش خانه ساعدی موسسه بهاران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای اطلاع از جدول اجراها و تهیه بلیط می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.
آدرس سایت تیوال:
www.tiwall.com

آدرس موسسه بهاران:
خیابان ولیعصر، بالاتر از زرتشت، کوچه نوربخش، پلاک ۲۱٫
تلفن: ۸۸۹۴۴۹۰۶ -۸۸۸۹۲۲۲۸

پایان پیام

کد خبر : 5513 ساعت خبر : 8:12 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=5513
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات