سینمای هنر و تجربه در برنامه هفت

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از مهر، قسمت سوم از برنامه «هفت» امشب ۲۴ مهرماه ساعت ۲۳ روی آنتن خواهد رفت و با امیرحسین علم الهدی درباره سینمای «هنر و تجربه» گفتگو می‌کند.

«هفت» در سومین قسمت از برنامه خود که امشب جمعه ۲۴ مهر ماه روی آنتن می‌رود مستندی از زنده یاد هما روستا را پخش می‌کند.

در این برنامه همچنین قرار است گفتگویی با امیرحسین علم الهدی دبیر شورای سیاست گزاری گروه سینمایی «هنر و تجربه» درباره این گروه سینمایی صورت بگیرد.

برنامه «هفت» که به سردبیری بهروز افخمی تولید می‌شود در قسمت سوم با موضوع سینمای جوان و تازه نفس روی آنتن می‌رود و گفتگوهایی با جمشید و نوید محمودی درباره فیلم «چند متر مکعب عشق»، نرگس آبیار درباره فیلم «شیار ۱۴۳» و شهرام مکری درباره «ماهی و گربه» انجام خواهد شد.

همچنین در این برنامه مسعود فراستی نقدی بر برنامه هفته گذشته خواهد داشت.

مسعود فراستی (زاده فروردین ۱۳۳۰ در تهران) فعال سیاسی سابق، منتقد سینما و سردبیر مجله فرم و نقد است. او در برنامه تلویزیونی هفت به عنوان مجری کارشناس ثابت دربخش میز نقد حضور دارد.

همچنین در تصاویری که از میزگردهای زندانیان حزب توده از او منتشر شده نام خانوادگی وی با پسوند “پور” آمده و نام خانوادگیش فراستی‌پور بوده است.
از کارهای وی می‌توان به نگارش و تألیف آثار و مقالات هنری و سینمایی، تدریس در دانشکده‌های مختلف، تألیف و ترجمهٔ کتاب‌های گوناگون، مسئول بخش سینما و تلویزیون، عضو تحریریه مجلات سروش و سوره، سردبیری نقد سینما، دبیر هیئت تحریریه نقد سینما دوره تازه، عضو هیئت داوران سینمای دفاع مقدس، عضو هیئت مؤسس و رئیس دوره دوم انجمن منتقدان و سینماگران ایران، عضو هیئت رییسهٔ کانون منتقدان فیلم اشاره کرد. وی همچنین تهیه‌کنندهٔ برنامه‌های گفتگو با سینمای دفاع مقدس بود

پایان پیام

 

کد خبر : 6516 ساعت خبر : 2:47 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=6516
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات