فیلم «یک هیچ» در جشنواره‌های جهانی

به گزارش پایگاه خبری گلونی، فیلم کوتاه «یک هیچ» در ۳ جشنواره بین‌المللی حضور دارد و به نمایندگی از ایران در این جشنواره‌ها به اکران گذاشته خواهد شد.

ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم Strange Beauty میزبان یک اثر ایرانی است.
«یک هیچ» ساخته سامان حسین‌پور به نمایندگی از ایران در جشنواره حضور دارد. جشنواره از ۲۲ تا ۲۴ اکتبر برپا خواهد شد.
بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم Cucalorus آمریکا نیز میزبان «یک هیچ» است.

به نقل از مجله فیلم‌ساز آمریکا این جشنواره جزو یکی از ۲۵ جشنواره برتر جهان است که در بیست و یکمین دوره‌اش میزبان یک فیلم ایرانی است، فیلم کوتاه «یک هیچ» به کارگردانی و نویسندگی فیلم‌ساز کردستانی سامان حسین‌پور به نمایندگی از ایران در این دوره از جشنواره حضور دارد. این جشنواره ۱۱ تا ۱۵ نوامبر برپا خواهد شد.

همچنین «یک هیچ» به دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم Bend آمریکا راه یافته است. این جشنواره ۸ تا ۱۱ اکتبر امسال در آمریکا برگزار شد.
فیلم کوتاه «یک هیچ» از تولیدات حوزه هنری کردستان و به کارگردانی سامان حسین‌پور از فیلم‌سازان کردستانی تاکنون در بالغ بر ۱۰۰ جشنواره بین‌المللی حضور داشته است و جوایزی نیز کسب کرده است. این فیلم روایتی مینیمال است از عشق یک پسربچه به فوتبال و تیم ملی ایران. از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به محمد پناهی (بازیگر)، زانیار لطفی (تصویربردار و تدوینگر)، زانیار طهماسبی (صدابردار) و آرام ساعد موچشی و پیام عنایتی در گروه تولید اشاره کرد.

سامان حسین‌پور‌، فیلم‌ساز ۲۲ ساله کردستانی، حدود به ۸ سال است که در سینما و فیلم‌سازی فعالیت دارد و تاکنون ۳ فیلم کوتاه را نوشته و کارگردانی کرده است از جمله: «یک هیچ»، «برگ های پاییزی» و «ماهی».

پایان پیام

کد خبر : 6752 ساعت خبر : 8:38 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=6752
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات