نظارت بر واحدهای آلاینده محیط زیست

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرم‌آباد با بیان این مطلب که با توجه به بررسی‌های به عمل آمده و تماس‌های مردمی مبنی بر فعالیت برخی از واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی آلاینده، کارشناسان پایش و یگان حفاظت این اداره در شب هنگام جهت نظارت بر این واحدهای آلاینده وارد عمل شدند.

کامران فرمان‌پور اظهار داشت :هدف اصلی از اجرای این طرح کنترل و نظارت بیشتر بر عملکرد واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی صنعتی در شب بوده است که در این بازدیدها سیستم‌های تصفیه فاضلاب ، واحدهای مربوط به آلایندگی هوا و چگونگی مدیریت پسماند مورد بررسی قرار گرفت و در صورت نیاز نیز از آنها نمونه برداری در آنالیز صورت پذیرفت.

لازم به ذکر است این روند پایش شبانه در طول سال همیشه صورت می‌پذیرد و در صورت مواجه به یک واحد آلاینده طبق قوانین و مقررات و ضوابط زیست محیطی با واحدهای آلاینده برخورد خواهد شد.

وظایف وفعالیت های این اداره که با هدف نظارت و پایش محیط زیست اعم از حوزه های طبیعی وانسان ساخت می باشد می بایست در همکاری تنگاتنگ با حوزه معاونت فنی و براساس رویه‌ها و شیوه های فنی مورد نظر به انجام رسد. فعالیت های این اداره که تماماًمیدانی می باشد موجب خواهد شد موضوع پایش و کنترل محیط زیست با دقت نظر بیشتری بهانجام برسد به نحوی که هرگونه آلودگی و تخریب محیط زیست با حساسیت بیشتری مورد توجه قرار گرفته و در برخورد قضایی با اینگونه جرائم هدف گذاری مطلوبی صورت پذیرد.

از جمله بررسی و پاسخگویی به شکواییه هایواصله در ارتباط با نحوه عملکرد واحدهای صنعتی ، تولیدی و خدماتی با همکاری واحد بازرسی اداره کل

پایان پیام

کد خبر : 5770 ساعت خبر : 7:19 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=5770
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات