اجرای «کمدی اتفاقات» در فرهنگسرای نیاوران

به گزارش پایگاه خبری گلونی،‌نمایش کمدی «اتفاقات» به کارگردانی میثم عبدی از هفتم آبان ماه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.

«کمدی اتفاقات» ششمین اثر از گروه تئاتر اشتباهات نوشته  ادواردو دفیلپو  و ترجمه  داریوش مودبیان است که هر شب ساعت ۲۰ در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد.

بازیگران نمایش عبارتند از:عباس جمشیدی،فریبا امینیان،منصور اسکندری،منوچهر رمضانی،سینوره کفاش طلب،امین قاضی،مهدی مجنونی،اسماعیل باستانی و امیر عضد.

مدیر تولید: بشیر جعفری نیا، دستیار کارگردان : آرزو ندرلو، طراح صحنه: محسن غلامی، طراح پوستر و بروشور: ماریا عبدی، مدیر روابط عمومی:غزل نهانی، طراح لباس : آرزو ندرلو، انتخاب موزیک: کیوان افتخاریان، عکاس: احسان جابری، منشی صحنه: شیما بهرمان، ساخت تیزر:فرانک پرندی، پشتیبانی تولید: آموزشگاه حرکت علی کوشا.

نمایش کمدی اتفاقات سه‌شنبه‌ها اجرا ندارد و علاقه‌مندان به رزرو تلفنی بلیط این نمایش می‌توانند با تماس با شماره ۰۹۳۰۲۰۷۱۴۴۲ بلیط ها را تلفنی رزرو نمایند.

داریوش مؤدبیان (زاده ۱۳۲۹ در تهران) هنرپیشه سینما و تئاتر، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و مترجم ایرانی است. مؤدبیان فعالیت هنری را با تئاتر تلویزیونی ضحاک ماردوش در سال ۱۳۴۳ آغاز کرد. او از سال ۱۳۴۸ شروع به همکاری با مطبوعات کرد و پس از آن نمایشنامه‌های زیادی از نویسندگان سرشناس دنیا را ترجمه کرد. او در سال ۱۳۵۳ در رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک تهران فارغ‌التحصیل شد. او در سال ۱۳۵۹ مدرک فوق‌لیسانس تخصصی مطالعات هنرهای نمایشی را از دانشگاه سوربن پاریس و در سال ۱۳۶۰ فوق‌لیسانس تخصصی زبان‌شناسی را از مؤسسه مطالعات علوم انسانی پاریس دریافت کرد. نخستین فعالیت سینمایی او در سال ۱۳۵۷ به‌عنوان یکی از فیلم ‌نامه‌نویسان فیلم غبارنشین‌ها بود.

داریوش مودبیان، تاکنون نمایشنامه‌های بسیاری را از زبان فرانسوی به فارسی ترجمه کرده‌است. از جمله این آثار مجموعه نمایشنامه‌هایی است که تاکنون در ۱۳ جلد تحت عنوان طنزآوران جهان در نشر جاوید و قاب از او به چاپ رسیده‌است.

پایان پیام

 

کد خبر : 7159 ساعت خبر : 9:03 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=7159
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات