شهرک‌های صنعتی جدید در بروجرد و خرم‌آباد

شهرک‌های صنعتی جدید در بروجرد و خرم‌آباد

به گزارش پایگاه خبری گلونی شنبه رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از مناطق سیل‌زده کوهدشت به صورت هوایی بازدید کرد و از نزدیک در جریان امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر استان لرستان نسبت به سیل‌زدگان قرار گرفت. مدیر کل مدیریت بحران لرستان از اختصاص اعتبارات اضطراری برای بازسازی موقت مناطق سیل‌زده این استان خبر داد. مدیر کل بهزیستی لرستان از ارسال سه کامیون آب و نان و سایر مایحتاج ضروری برای خسارت دیدگان سیل اخیر توسط خیرین لرستانی خبر داد. همچنین فرماندار پلدختر گفت: ۸۲ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال در پی سیلاب اخیر به بخش‌های مختلف این شهرستان خسارت وارد شد. در پی سیلاب اخیر به تأسیسات زیر بنایی، پل‌ها، تأسیسات آب، برق، تلفن، راه، معابر، باغات، کشاورزی، موتورپمپ‌های حاشیه رودخانه کشکان و آب و فاضلاب این شهرستان خسارت واردشده است.

یکشنبه رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از ایجاد نمایندگی‌های جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های تازه تاسیس لرستان خبر داد. همایش پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی ظهر یکشنبه با حضور رئیس کل دادگستری لرستان، دادستان خرم‌آباد، کارشناسان پلیس فتای لرستان و جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی لرستان در محل دانشگاه علمی کاربردی لرستان برگزار شد. مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از ایجاد دو شهرک صنعتی در بروجرد و خرم‌آباد خبر داد.

دوشنبه امیرحسین زلقی، رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست دورود در جمع خبرنگاران در دورود با تاکید بر برخورد جدی اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان دورود با قاچاقچیان پرندگان شکاری در شهرستان دورود اظهار داشت: بر اساس قوانین تجارت بین‌المللی خرید و فروش گونه‌های جانوری و گیاهان وحشی در معرض خطر ممنوع است. رئیس سازمان مدیریت بحران کشور هم از استفاده از بالگردهای دارای سبد آب برای خاموش کردن آتش‌سوزی در جنگل‌ها خبر داد و همچنین معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان از اجرای ۴۴ برنامه پیشگیری از وقوع جرم از سوی دادگستری این استان خبر داد.

سه‌شنبه ورزشکاران و مهمانان مسابقات جهانی کوراش وارد خرم‌آباد شدند. در سیزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور، تیم خیبر خرم‌آباد در برابر مس کرمان مغلوب شد. این دیدار از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام علی(ع) کرمان و با قضاوت رضا تارخ آغاز شد که با برتری یک‌ بر صفر تیم مس کرمان به پایان رسید.

چهارشنبه مدیر گروه بیمه کشاورزی استان لرستان از پرداخت خسارت سیلاب اخیر کوهدشت به کشاورزان خبر داد. فتح‌الله رفیعی اظهار داشت: بخش کشاورزی در کشور ما به خاطر وجود بلایای طبیعی زیاد همواره در معرض خطر قرار دارد، به ویژه در استان لرستان عوامل غیر قابل پیش‌بینی خسارات بزرگی به بخش کشاورزی وارد می‌کند، بنابراین توجه به بیمه کشاورزی موضوعی بسیار مهم و حائز اهمیت به شمار می‌رود. فرمانده انتطامی بروجرد هم از متلاشی شدن ۲۱ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در هفت ماهه نخست امسال در بروجرد خبر داد و مدیر کل کمیته امداد لرستان از توزیع بسته‌های غذایی بین ۸۰۰۰ کودک دچار سوء تغذیه در لرستان خبر داد.

هوشنگ بازوند عصر پنجشنبه در مراسم افتتاحیه دهمین دوره مسابقات جهانی کوراش با اشاره به میزبانی لرستان برای برگزاری این مسابقات اظهار داشت: لرستان با دارا بودن استعدادهای بیشمار و اشتیاق فراوان جوانان قهرمان و برومند خود آمادگی میزبانی مسابقات جهانی در همه رشته‌ها را خواهد داشت. فرماندار پلدختر از اختصاص پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال تسهیلات برای اجرای طرح‌های اشتغالزا این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی درخطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد بابیان اینکه امریکا در منطقه به دنبال ایجاد ناامنی و نفوذ در فرهنگ و سیاست ایران اسلامی است، اظهار کرد: باید با هوشیاری از نفوذ امریکا جلوگیری کنیم؛ هر چند عده‌ای برای توجیه رابطه با آمریکا سعی می‌کنند تصویری غیرواقعی از آمریکا نشان دهند.

پایان پیام

گزارش‌گر: آرشین ساکی

کد خبر : 7644 ساعت خبر : 8:11 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=7644
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات