پایان ناکامی‌های خیبر زیر بارش باران

خیبر خرم آباد پس از چند هفته ناکامی توانست برابر پاس همدان به پیروزی برسد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، از هفته دوازدهم لیگ یک فوتبال کشور امروز از ساعت ۱۵ دو تیم خیبر خرم‌آباد و پاس همدان در ورزشگاه تختی خرم‌آباد در مقابل هم ایستادند. هوای بارانی خرم‌آباد باعث شده بود تماشاگران کمتری به ورزشگاه بیایند. خیبر با ترکیب نادرپور، ویزواری، حاتمی، علی‌خانی، مهرزاد، صدرا، گلزاری، قائدرحمتی، درویشی، عبدی، جودکی به میدان رفت و توانست با یک بازی هجومی مهمان همدانی خود را با دو گل بدرقه کند.

گل اول سبزپوشان را امین مهرزاد در دقیقه ۱۴ نیمه اول زد و در نیمه دوم حمید گلزاری توانست در دقیقه ۷۸ با دومین گل خیبر را وارد دروازه پاس کند.

خیبر با این برد و به دست آوردن شانزدهمین امتیاز، ناکامی‌ هفته های گذشته را پشت سر گذاشت. این تیم در هفته آینده مهمان مس کرمان است. این بازی روز سه شنبه ۱۲ آبان و در ساعت ۱۴ برگزار می‌شود.

باشگاه فوتبال خیبر خرم‌آباد یک باشگاه فوتبال ایرانی واقع در شهر خرم‌آباد است که در سال ۱۳۶۳ تأسیس شده‌است. این باشگاه هم‌اکنون در لیگ دسته دوم فوتبال ایران بازی می‌کند.

این باشگاه در طول حیات خود تنها یک بار در جام قدس ۶۹–۱۳۶۸، موفق به حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران شده‌است.

همچنین، تیم خیبر در سال ۱۳۶۵ موفق به حضور در فینال مسابقات جام حذفی شد که در آن بازی با نتیجه ۲–۰ برابر ملوان بندر انزلی مغلوب شد و به مقام دوم جام حذفی در آن سال دست یافت. خیبر پیش از بازی پایانی، در بازی نیمه نهایی همین مسابقات، توانست تیم پرسپولیس تهران را از پیش رو بردارد.

پایان پیام

 

کد خبر : 7412 ساعت خبر : 7:27 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=7412
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات