پایگاه خبری گلونی در نمایشگاه مطبوعات

پایگاه خبری گلونی در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری شرکت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی این نمایشگاه امروز شانزدهم آغاز به‌کار می‌کند و تا بیست و دوم آبان ادامه دارد. افتتاح رسمی این نمایشگاه فردا و با حضور دکتر روحانی، رئیس جمهور برگزار می‌شود.

پایگاه خبری گلونی برای حضور در این نمایشگاه ایده‌هایی طرح کرده است و برنامه‌هایی تدارک دیده است. هر روز هم مهمانان ویژه‌ای در غرفه گلونی حاضر می‌شوند که اخبار آن را در همین پایگاه می‌توانید بخوانید. با این مهمان‌ها گفت‌وگوهای مفصلی هم انجام خواهد شد که به‌تدریج در گلونی منتشر می‌شود.

امروز شانزدهم در نخستین روز نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه خبری، جناب  محمد درویش  مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط زیست مهمان غرفه گلونی است. همچنین دکتر اسماعیل امینی مدرس دانشگاه و طنزنویس هم مهمان ویژه خواهند بود.

یکی دیگر از کارهای خاص گلونی، رونمایی از داده‌نمای غارهای لرستان است که برای نخستین بار انجام می‌شود. برای تهیه این داده‌نما از نظریات کارشناسانه عطا حسن‌پور استفاده شده است. همچنین ویژه‌نامه کاغذی پایگاه خبری گلونی که یک ویژه‌نامه طنز است، در نمایشگاه توزیع می‌شود. در این نمایشگاه از داده‌نمای استاد فقید ایرج افشار هم رونمایی می‌شود.

یکی دیگر از بخش‌های ویژه نمایشگاه مطبوعات، پنج یادداشت ویژه است که به‌صورت روزانه در بخش یادداشت‌ها منتشر می‌شود. اسحاق عیدی، نصرالله حدادی، اسکندر کوتی و افشین صادقی‌زاده از جمله نویسندگان این یادداشت‌ها هستند.

غرفه پایگاه خبری گلونی در بخش فرهنگی و هنری، شماره ۳۰۶ قرار دارد.

پایان پیام

کد خبر : 7657 ساعت خبر : 1:37 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=7657
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات