جشنواره عکس گلونی

پایگاه خبری گلونی با هدف توسعه گردشگری و شناخت زیبایی‌ شهرهای و روستاهای ایران، جشنواره‌ عکس پاییزی را برگزار می‌کند. از امشب تا ۲۰ آذر فرصت دارید که عکس‌‌های خود را با موضوع پاییز برای ما بفرستید و یا با هشتگ پاییز_گلونی منتشر کنید.
هدف از این جشنواره زیبایی‌های طبیعت اطراف شهرها نیست.

عکس‌ها فقط باید پاییز در شهر یا روستا را روایت کنند. پس، از پاییز شهرتان عکس بگیرید و آن را به ایرانیان معرفی کنید. عکس‌ها در پایان جشنواره داوری خواهند شد و به ده نفر هدایای فرهنگی (بسته ویژه گلونی) تقدیم خواهد شد. عکس‌هایی از عکاسان حرفه‌ای کشور هم در این جشنواره منتشر می‌شود اما در بخش مسابقه شرکت داده نمی‌شوند. عکس‌ها به ترتیب در اینستاگرام گلونی منتشر می‌شوند.
لطفا این فراخوان را به‌اشتراک بگذارید.
ایمیل: info@golvani.com
سایت: http://golvani.ir
اینستاگرام: https://www.instagram.com/golvaninews/
تلگرام: https://telegram.me/golvaninews

پاییز یا خَزان یکی از چهار فصل اقلیم متعدل است. در نیمکرهٔ شمالی با برج‌های میزان، عقرب و قوس؛ ماه‌های مهر، آبان و آذر برابر است.
پاییز از نظر ستاره‌شناختی بین دو نقطهٔ اعتدال پاییزی و انقلاب زمستانی است. از نظر گاهشماری هجری خورشیدی، در روز یکم مهر آغاز می‌شود و تا پایان آذر ادامه می‌یابد.
بر پایهٔ تقویم میلادی فصل پاییز در اصل در نیمکره شمالی جهان در حدود ۲۳ سپتامبر (۱ مهر) و در نیمکره جنوبی پیرامون ۲۱ مارس (۱ فروردین) آغاز می‌شود. زمان پایان آن در نیمکره شمالی ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) و در نیمکره جنوبی ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد) است.
به هنگام پاییز بسیاری از انواع گیاهان برگ‌های خود را از دست می‌دهند و به‌اصطلاح خزان می‌کنند. دمای هوا نیز در فصل پاییز تا اندازهٔ زیادی پایین‌تر از تابستان است. در پاییز، روزها کوتاه‌تر و شب‌ها طولانی‌تر می‌شوند. در بخش‌هائی از جهان در این فصل میزان بارش زیادتر می‌شود.

پایان پیام

 

کد خبر : 9052 ساعت خبر : 10:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=9052
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات