وقایع‌اتفاقیه از فردا روی دکه

به گزارش پایگاه خبری گلونی، سید شهاب‌الدین طباطبایی، سردبیر روزنامه وقایع‌اتفاقیه با اعلام این خبر اظهار کرد: بهره‌گیری روزافزون مردم از اخبار و مطالب منتشر شده در سایت‌ها، پایگاه‌های خبری و نیز شبکه‌های اجتماعی، سبب شده بخش بزرگی از جامعه جلو‌تر از روزنامه‌ها حرکت کنند، بنابراین ضروی است برای آگاهی بخشی شیوه‌های متفاوتی اتخاذ شود.

او ادامه داد: مردم هم کم وقت دارند و هم وقت کمی برای مطالعه می‌گذارند، تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از قالب‌های مختلف روزنامه‌نگاری، به سمت تحلیل اخبار و ارائه گزارش و گفت‌وگو گام برداریم و با استفاده از سبک خلاصه‌نویسی، مطالب را کوتاه‌تر، اما جامع‌تر در اختیار مخاطب بگذاریم. به این ترتیب در مصرف کاغذ صرفه‌جویی می‌کنیم و سرب کمتری به خورد مردم می‌دهیم.

طباطبایی دربارهٔ ارتباط این روزنامه با حزب ندای ایرانیان گفت: روزنامه وقایع‌اتفاقیه با حزب ندای ایرانیان هیچ ارتباط سازمانی ندارد.

به گفته سردبیر وقایع‌اتفاقیه، این روزنامه در ۸ صفحه با قیمت ۵۰۰ تومان در سراسر کشور توزیع می‌شود.

صاحب امتیاز روزنامه وقایع‌اتفاقیه، مصطفی خانزادی است و مدیر مسوولی آن را سید محمد صادق خرازی بر عهده دارد. سید شهاب‌الدین طباطبایی، سردبیر روزنامه تازه منتشر شده وقایع‌اتفاقیه است.

 در ادامه با خلاصه ای از زندگی مصطفی خانزادی صاحب امتیاز روزنامه وقایع‌اتفاقیه آشنا خواهید شوید.

مصطفی خانزادی سیاست‌مدار، استاد دانشگاه، پژوهشگر و نماینده سابق دورهٔ ششم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان دماوند و فیروزکوه بود.

وی استاد تمام دانشگاه علم و صنعت ایران و دارای مدرک دکتری عمران از دانشگاه هوکایدو ژاپن و همچنین کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاه منچستر انگلستان می‌باشد. وی در متولد سال ۱۳۳۷ در شهرستان دماوند می‌باشد و دارای گرایش اصلاح طلب است.

 

پایان پیام

 

کد خبر : 8839 ساعت خبر : 6:57 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=8839
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات