گزارشی از کارگاه تاج‌مهر

به گزارش پایگاه خبری گلونی کارگاه آموزش داستان‌نویسی زیر نظر نویسنده لرستانی کرم‌رضا تاج‌مهر در حال برگزاری است. به گفته ایشان: این کارگاه آموزشی ویژه‌ علاقه‌مندانی است که می‌خواهند داستان‌نویسی را به صورت جدی و بر اساس روش‌ها و شیوه‌های صحیح بیاموزند. این هنرمند لرستانی برنده‌ی جایزه مهرگان ادب در سال ۹۳ و خالق کتب «سمفونی قورباغه‌ها» و «غریبه‌ای زیر درخت نارنج» است.

صحبت‌های چند هنرجوی این کارگاه را با خبرنگار گلونی بخوانید:
محمد علایی (مهندس عمران)
«از طریق سایت یافته از برگزاری دوره خبردار شدم. خودم می‌نوشتم ولی از قبل ایشان را نمی‌شناختم. حالا که با ایشان آشنا شده‌ام اعتقادم این است ایشان جدای نویسندگی یک انسان به تمام معنا هستند. هرکسی می‌تواند داستان بنویسد ولی خب لازم است کسی خط و مشی را نشان دهد. ایشان راه را به ما نشان می‌دهند و هدایتمان می‌کنند. من از این دوره خیلی راضی هستم.»

photo_2016-01-03_21-55-30

هومن فراش‌زاده (مهندس مکانیک)
«از طریق یکی از دوستان از برگزاری دوره مطلع شدم. از دوره راضی هستم. آقای تاج‌مهر انسان نوآور و مبتکری است و داستان‌نویسی را خوب آموزش می‌دهند.»

عاطفه ساکی(مهندس فناوری اطلاعات)
«کارگاه خوب است و مطالبی که نمی‌دانستم را آموخته‌ام.در دوران نوجوانی کلاس‌های استاد کاظمی را شرکت کرده‌ام اما پیگیری نکردم. استاد تاج‌مهر مطالب را خیلی خوب انتقال می‌دهند. انتقال خوب مطالب خیلی اهمیت دارد. چون به هرحال جزوه بسیار است اما مهم این است مدرس بتواند مطالب را درست انتقال دهد. لحن و بیان ایشان خوب است.»

photo_2016-01-03_21-55-53

عاطفه نصیری (کارشناس ارشد بیوتکنولوژی)
«آقای تاج‌مهر را با کتاب‌هایشان می‌شناختم و سبک نوشتن ایشان را دوست دارم. مدتی است پیگیر ادبیات و نویسندگی هستم. آگهی دوره را در فیسبوک دیدم و از دوره راضی هستم. تا به حال تجربه نوشتاری نداشته‌ام و فقط مطالعه کرده‌ام. آقای تاج‌مهر بچه‌ها را خوب جهت می‌دهند.»

علی بازوند (مهندس کامپیوتر)
«با استاد تاج‌مهر آشنایی قبلی داشتم و کتاب‌هایشان را خوانده‌ام. استاد تاج‌مهر معمولا درکلاس‌هایشان مطالب را از پایه شروع می‌کنند. قبلا هم دوره کوتاهی با تدریس ایشان که انجمن سینمای جوان برگزار کرده بود شرکت کرده بودم. معمولا بعد از کلاس هنرجوها می‌توانند داستان بنویسند. فرم و محتوا را می‌فهمند. هنرجوها بعد از کلاس نقد کردن را هم یاد می‌گیرند چون ایشان بسیار عالی مطالب را توضیح می‌دهند.»

photo_2016-01-03_21-56-06

احد رستگارفرد(مهندس فناوری اطلاعات)
«فعالیت‌هایی در زمینه نویسندگی داشته‌ام و با نشریات استانی کار کرده‌ام ولی تا به حال دوره نویسندگی یا روزنامه‌نگاری شرکت نکرده‌ام. استاد تاج‌مهر را از قبل می‌شناختم و کتاب‌هایشان را خوانده‌ام. با روش داستان‌نویسی ایشان آشنایی داشتم. همین را بگویم اینکه در خدمت ایشان هستم افتخاری است برای من.»

پایان پیام

کد خبر : 11324 ساعت خبر : 10:10 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=11324
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات